Megugrott a Lapcom nyeresége

Kis mértékben növekvő bevétel és megugró nyereség jellemezte a Lapcom Lapkiadó és Nyomdaipari Kft. 2011. szeptember 30-án zárult üzleti évét. A társaság napilapkiadásból és internetes termékekből származó bevétele bővült, nyomási bevétele ugyanakkor csökkent.

 

A 2011. szeptember végén zárult üzleti évben 7,283 milliárd forintos bevételt ért el a Lapcom Kft., ez 2 százalékos bővülést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság nyeresége ugyanakkor jócskán megugrott, míg a 2010-es üzleti évben 528,96 millió forint volt, addig az elmúlt üzleti évben elérte az 1,22 milliárd forintot.

 

A győri székhelyű, többek között a Kisalföldet, a Délmagyarországot és a Magyar Bazárt kiadó cég növeli tudta napilapkiadásból származó bevételét is 2011-ben. Míg a 2010. szeptember végén zárult üzleti évben 4,58 milliárd forintos forgalma volt a cégnek ebből a tevékenységből, addig a legutóbbi üzleti évben már 4,81 milliárdos.

 

Az online bevételek esetében is növekedésről számolt be a cég, 2010. október elseje és 2011. szeptember 30-a között 263,45 millió forintra tettek szert az internetes termékek révén, egy évvel korábban 233,37 millió forint volt ez az érték. A Lapcomhoz tartozik többek között Hasznaltauto.hu és az Ingatlanbazar.hu.

 

A vállalat nyomási bevételei ugyanakkor mintegy százmillió forinttal csökkentek, és a 2011. szeptember végén zárult üzleti évben 1,696 milliárd forintot tettek ki.

 

A következő hetekben az mmonline-on nyomon követhetik, hogy az egyes médiacégek milyen évet zártak 2011-ben. Érdemes lesz olvasni bennünket!

 

A Marketing&Media következő lapszámában részletes és alapos elemzést olvashatnak arról, hogy a top 30 médiacég, és az egyes szektorok milyen teljesítményt nyújtottak tavaly és az azt megelőző években.

 

  • Megosztom