Megtriplázza reklámbevételét a Twitter

Az idén várhatóan a tavalyi háromszorosára, 150 millió dollárra nő a Twitter hirdetési bevétele. Az eMarket kutatócég jóslata szerint a szolgáltatás jövőre már 250 millió dollárt remélhet a hirdetőktől.

A hirdetési programját tavaly áprilisban elindító Twitter reklámbevételei gyorsan nőnek majd a következő időszakban az eMarketer piackutató cég előrejelzése szerint. Az idén várhatóan 150 millió dollárért hirdetnek majd a mikroblog oldalon a vállalkozások, ami háromszoros bővülést jelent 2010-hez képest.

 

 

A növekedés ezt követően sem áll meg, 2012-ben már 250 millió dolláros hirdetési bevétellel számolhatnak a szolgáltatás üzemeltetői az eMarketer kutatása szerint. A már több, mint 175 millió regisztrált felhasználóval rendelkező blogsite persze nincs könnyű helyzetben, hiszen a hirdetők dollárjaiért az internet olyan nagyágyúival kell megküzdenie, mint a Google vagy a Facebook.

  • Megosztom