- Hirdetés -

Megreformálja a hírkeresést a hazai startup

|

- Hirdetés -

Saját oldalt indíthatnak kedvenc témájuk összegyűjtött híreivel a Filter.hu látogatói. A magyar fejlesztésű hírgyűjtő platform segít megkeresni a hazai és külföldi cikkeket, amelyeket a felhasználó elmenthet egyéni használatra, vagy akár meg is oszthat és megvitathat másokkal a felületen. Az új funkcióval a hírkeresés a jövőben közösségi élménnyé válhat.

A Filter.hu rendszerének alapja a saját fejlesztésű hírgyűjtő szoftver és az egyedi kialakítású webes megjelenítési felület. A portál jelenleg több mint 100 témában automatizáltan, algoritmus segítségével gyűjti az online elérhető megjelenéseket, amelyeket szerkesztői támogatással, időrendi sorrendben, intuitív felhasználói platformon tesz közzé. Az egyes hírek címe, illetve pár szavas bevezetője alapján a látogatók továbbkattinthatnak az eredeti hírforrásra.

Az oldalon a saját téma elindítása és szerkesztése egyszerű, gyorsan megtanulható. A Filter.hu az általunk megadott kulcsszavak alapján összegyűjti a témában található cikkeket, majd közülük idővonalra rendezi azokat, amelyeket fontosnak vagy érdekesnek találunk. A kulcsszavas kereső egyszerűen használható logikai kódokkal pontosítható. Beállítható azoknak az oldalaknak a listája is, amelyek cikkeit mindig – vagy épp soha nem – szeretnénk az ajánlott anyagok között látni. Emellett megadhatunk két szempontot (nézőpontot), amelyek alapján a beszerkesztett tartalmakat az oldalunk csoportosítja – így szétválhatnak például az eredeti témát alátámasztó és cáfoló (pro és kontra) cikkek, vagy a magyar és idegen nyelvű anyagok. Ez plusz struktúrát ad a gyűjtésnek, és segít a látogatóknak egyből átlátni a témát. A felhasználók – egy bloghoz hasonlóan – akár saját cikkeiket is közzétehetik, hozzáadhatják saját témájukhoz vagy megoszthatják más felületeken. A filter.hu szemlézi ezeket a tartalmakat, így a legizgalmasabb cikkek a hírszűrő saját témáiban is megjelenhetnek, de akár a címlapra is kikerülhetnek.

A módszerrel praktikusan és könnyen egy helyre összegyűjthetünk más látogatók számára is értékes és hasznos tartalmakat. A komment motor segítségével pedig az érdeklődők meg is beszélhetik, ki, mit gondol az adott témáról vagy akár az egyes cikkekről. A felhasználók eddig is változatos témákban indítottak oldalakat – többek között az óraátállításról, a globális felmelegedésről vagy a Terézvárosról.

A témák szerkesztőinek a Google Analytics ingyenes szolgáltatása segítségével lehetősége van a látogatottság követésére. Sőt, a Google AdSense hirdetési kód oldalba illesztésével akár hirdetést is indíthatunk és pénzt kereshetünk saját tematikus oldalunkkal.

A Filter.hu nemcsak arra alkalmas, hogy érdeklődők indítsanak maguknak vagy a nyilvánosságnak különböző témájú oldalakat. Az oldal algoritmusát egyedi tematikus portálok, sőt vállalati tudásmegosztó rendszerek is felhasználhatják hírszűrési megoldásokra. Így a Filter motorjával működik a startupvilág magyar és angol nyelvű információit közlő Startupinfos.com vagy a személyes fejlődéssel, önfejlesztéssel, karrierrel, testi és lelki egészséggel foglalkozó beyourbest.hu. A Filter emellett belső információs rendszert alakított ki az AImotive, az önvezető autókhoz mesterséges intelligencián alapuló szoftvert fejlesztő magyar startup részére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...