Médiapiaci trendek a BrandManiában

Sok száz milliárd forintos a hazai médiapiac, amely 20 éves történelme legnagyobb átalakulásán megy keresztül. A BrandMania stábja megmutatja a legújabb trendeket, kiderül, miben hasonlít a hazai médiaszektor a Gyűrűk Ura befejezésére és persze terítékre kerül a legújabb TOP50 is.

A rendszerváltás óta nem voltak olyan mélyreható változások a hazai médiapiacon, mint az elmúlt években. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen tényezők határozzák meg ez a szegmenst. A műsorból kiderül, hogy a látszólag hasító reklámpianak milyen problémái vannak, ahogyan az is, hogy milyen jövő várhat a print médiára.

A műsor második részében pedig a Marketing&Media magazin idei, TOP50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban című rangsora kapcsán a szektor meghatározó alakjaival ismerkedhetnek meg a nézők. Hogyan értékelik a szakértők Mészáros Lőrinc sikereit, mit gondolnak Andy Vajnáról – többek között ez is kiderül a műsorból. De megszólal az idei rangsor második és harmadik helyezettje egyaránt. Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója és Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa is beszél idei terveiről.

A BrandMania legújabb műsorában megszólal Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője, Sere Péter, a KPMG igazgatója, Szalay Dániel, a 24.hu médiapiaci újságírója, Nyomárkay Kázmér, a TOP50 döntőbizottság tagja, Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke, Nagy Bálint, az IBS marketing tanszékvezetője, Szabó Zoltán, az Index tartalomfejlesztési vezetője, Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője és Rényi Ádám kommunikációs szakember, publicista.

A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy az RTLMost.hu-n, ide kattintva.

  • Megosztom