Marketinges ösztöndíj hátrányos helyzetűeknek

Tehetséges, rászoruló egyetemi hallgatók, pályakezdők számára hirdet ösztöndíjat az Independent Media Education Center (IMEC). A nyertesek a februárban induló „Marketingkommunikáció a gyakorlatban – A magyar kommunikációs szakma vezető szakembereinek tolmácsolásában” képzésen vehetnek részt. A képzés egyben az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéke által kínált szabadon választható, kreditpontos tantárgy a tavaszi szemeszterben.

 

Az Előadói Ösztöndíj alapítója Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója, társfinanszírozói az IMEC mellett Grosz Judit, a Microsoft marketing és operatív igazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklámtestület elnöke és Bitter Brunó, a Next Wave ügyvezetője. A kezdeményezés célja, hogy tehetséges, rászoruló egyetemi hallgatók, pályakezdők számára lehetővé tegye a képzésen való ingyenes részvételt. A részvételi kritriumok között a szocális rászorultság mellett a jó tanulmányi eredményeket és a közösség érdekében végzett munkát is figyelembe veszi a bíráló bizottság, amely a díj felajánlóiból, valamint az IMEC és az ELTE Média Tanszékének képviselőiből áll. A pályázatok beérkezésének határideje 2016. február 12.

 

A „Marketingkommunikáció a gyakorlatban” képzés, hasonlóan az IMEC sikeres, PR kommunikációval foglalkozó programjához, egy interaktív előadássorozatra és az azt kísérő konzultációkra épül, és egyedülálló lehetőséget nyújt a marketing és reklám majd minden területének megismerésére. Az egyes előadásokat az adott témakör legelismertebb, vezető pozícióban lévő szakemberei tartják. A képzés célja, hogy a fiatalok hatékonyan ki tudják egészíteni elméleti tudásukat gyakorlati ismeretekkel, ezzel is elősegítve szakmai fejlődésüket, és felkészítve őket a munkaerőpiacon való sikeres helytállásra. A már dolgozó szakemberek számára betekintést nyújt a marketingkommunikáció különböző területeibe, valamint elősegíti a tudásmegosztást az iparágon belül. A programban való részvétel lehetőséget teremt a vállalati szféra tapasztalt szakembereivel, vezetőivel való közvetlen kapcsolat kialakítására.

 

A képzés minden résztvevő számára opcionális vizsgával zárul. A sikeresen levizsgázó résztvevők az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéke által is hitelesített oklevelet kapnak, valamint automatikusan az IMEC szakmai partnere, a Magyar Reklámszövetség tagjává válnak. Igény esetén részt vehetnek az IMEC által kínált gyakornoki programban is.

 

A mostani képzés érdekessége, hogy az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéke is befogadta és szabadon választható, kreditpontos tantárgyként hirdeti meg az Egyetem minden diákja számára.

  • Megosztom