Márkaváltó kampányok

24.hu, NLCafé, MET: márkaváltó kampányokon dolgozott a Neo Interactive, emellett brandstratégiai tanácsadással is segítette a digitális ügynökség a megújult márkákat.

 

Három márkaváltó kampány előkészítésén és kivitelezésén dolgozott a neo a nyári hónapokban.

A 24.hu „Nekik nyolc, de neked 24!” szlogennel futó kampányának kidolgozása mellett a Hír24-ről 24.hu-ra történő márkaváltás stratégiai tanácsadói feladatait is ellátta az ügynökség.

 

A Nők Lapja Caféból NLCafévá rövidült nevű portál megújulásához kapcsolódó márkázási és kommunikációs feladatokat szintén a neo végezte. Ennek keretében az új logót is megtervezte a cég, aki már a 2012-es teljes arculatváltásnál is az NLCaféval dolgozott, amikor teljes redesignt és új arculatot kapott a legnagyobb női portál. A mostani megújuláshoz kapcsolódó „Betépve” kampány koncepcionálási, kreatív- és online médiafeladatait is a neo látja el. A kampánysorozat a tartalommarketingre épít, és újabb témákkal folytatódik az ősz folyamán: a következő címe a „Láthatatlan monokli”, és a nők elleni verbális erőszakról szól.

 

A volt Budapesti Kommunikációs Főiskola (BKF) is több éve ügyfele a Neo Interactive-nak, akit ezúttal a Budapesti Metropolitan Főiskola (MET) név- és arculatváltáshoz kapcsolódó bevezető kampány feladataival bízott meg. A több szakaszos, aktualitásokhoz (pl. felvételi) illeszkedő, szülőket és felvételizőket egyaránt célzó kampány kreatívmunkáit és médiatervezését, -vásárlását végzi a neo.

  • Megosztom