Márkamagazin Knorr módra

A Human Telex Reklámügynökség nyerte el az Unilever Magyarország Kft. megbízását a Knorr Receptmagazin című márkamagazin koncepciójának elkészítésére, arculatának kialakítására, valamint szerkesztésére és teljes kivitelezésre. A 24 oldalas lap évszakonként mintegy 50 ezer példányban jelenik meg, s különlegessége, hogy kuponokat is tartalmaz.

Egyes kereskedelmi partnereknél, például a Spar, Interspar és Kaisers üzleteiben a Knorr márkához kapcsolódóan már több éve receptajánlatok segítségével népszerűsítik a termékeket. A korábbi tailor made promóciók során a receptkártyák havonta újultak meg az üzletekben található állványokon.

 

 

A tender arra irányult, hogy ezt a korábbi aktivitást új formába öntsék. Így született meg a Knorr Receptmagazin koncepciója, amely a már megszokott ételajánlatok mellett cikkeket, termékismertetőket, promóciós felhívást és szórakoztató tartalmat is felvonultat a felnőttek és gyerekek érdeklődését egyaránt szem előtt tartva.

 

 

A 24 oldalas, magas minőségű márkamagazin évszakonként mintegy 50 ezer példányban jelenik meg, s különlegessége, hogy kuponokat is tartalmaz, melyeket a vásárlók azonnal felhasználhatnak az üzletekben. A kiadvány a Knorr mellett az Unilever további élelmiszer márkáit is népszerűsíti, mint például a Rama, a Globus és az Algida termékeket.

  • Megosztom