Márkakampányt indított az Accenture

Az Accenture az évtized legnagyobb márkaátalakítása jegyében dinamikus márkakampányt indított el, és új vállalati célkitűzéseket határozott meg, amelyek nagyobb érték megteremtésére ösztönzik a vállalatot.

Az Accenture Interactive részeként működő Droga5 kreatív ügynökség által kidolgozott, „Let there be change!” szlogennel indított márkakampány középpontjában a változásban rejlő erő és szépség áll, de rávilágít az Accenture szakértelmének mélységére és sokrétűségére.

„A technológia változásai már a Covid-19 előtt is átalakították a munkavégzés módját és a magánélet egyes részeit, de a járvány hatása most mindezt új szintre emeli. Ez arra kényszeríti a vállalatokat, hogy mindent újragondoljanak, hiszen egész gazdaságok, iparágak újraépítése válik szükségessé” – mutatott rá Julie Sweet, az Accenture vezérigazgatója. „Ha valaki stabilan szeretne kikerülni ezekből a folyamatokból, egyetlen lehetősége van: megragadni és kihasználni a változást.”

A közös siker érdekében az Accenture „360 fokos értékteremtésre” törekszik. Ügyfeleinek is segít átalakítani és új alapokra helyezni működésüket, átképezni dolgozóikat és fenntarthatóbbá válni. Mindez az Accenture sikeres megújulására épül, amelynek során a vállalat működése 70%-át helyezte át biztonságosan digitális és felhőkörnyezetbe, biztosítva ezzel ügyfelei teljes szervezeti átalakításához szükséges skálázhatóságot.

Új cél és márka

Az Accenture célkitűzése – a technológia és az emberi zsenialitás ígéreteinek valóra váltása – és márkája a piacvezető pozíció megszerzésének bevált módszerére épül. Ennek lényege az emberi tehetséget és kreativitást hasznosító értékteremtés – a változás lehetőségének kihasználásával és a működés folyamatos átalakításával. Az Accenture tavaly közel 900 millió dollárt fordított oktatásra és fejlesztésre, 1,5 milliárd dollárt költött akvizíciókra és mintegy 900 millió dollárt kutatás-fejlesztésre. Nemrég jelentette be a 70 ezer felhőre specializálódott szakembert tömörítő Accenture Cloud First platform létrehozását, három év alatt 3 milliárd dolláros befektetéssel.

A márkakampány egyszerre indul el az Accenture összes belső és külső digitális csatornáján, a televízióban és online hirdetésekben. Az új kreatív tartalomban minden érintkezési ponton szerepelni fog az Accenture “>” szimbóluma, amely több mint 20 éve része a vállalat logójának.

„Kreatív szempontból nagyon izgalmas volt maga a feladat és a lehetőség” – nyilatkozta David Droga, a Droga5 alapítója és kreatív vezetője. „Az új cél és a kampány megalkotásán túl a vezetői csapatokkal, a kollégákkal és az ügyfelekkel világszerte szorosan együttműködve formáljuk a vállalat jövőjét. Bátor evolúciós lépés ez mindannyiunk számára.”

Az Accenture Interactive által 2019-ben felvásárolt Droga5 nemzetközileg is elismert kreatív ügynökség. Az Advertising Age és az Adweek által nemrégen az évtized ügynökségének választott Droga5, az Accenture Interactive új ügynökségi modelljével összhangban, minden érintkezési ponton összehangolt márkaélményt nyújt az ügyfeleknek és a fogyasztóknak.

16,2 milliárd dollárt meghaladó márkaértékével az Accenture jelenleg a 31. helyen áll az Interbrand top100 globális márkáról összeállított rangsorában. Ez több mint 212%-os értéknövekedést jelent 2002-höz képest, amikor a vállalat először került fel az Interbrand listájára az 53. helyen.

  • Megosztom