Magyar vezető az Avnet TS-nél

A vállalati IT disztribúciós piac egyik legfontosabb szereplője, az amerikai Avnet Technology Solutions (ATS) tavaly ősszel lépett a balkáni országok piacára, az IBM termékeinek disztribútoraként. Az Avnet TS magyarországi irodája 1998 óta működik sikeresen, így a balkáni nyitás koordinációjával, illetve a régió irányításával is a budapesti képviselet szakembereit bízták meg: a régió marketing és PR vezetője, az Avnet TS Magyarországhoz 2012 áprilisában csatlakozó Kaczur Tibor lett.

 

Kaczur Tibor a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészkarán diplomázott kommunikáció szakon, jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem MBA hallgatója. A 30 éves szakember PR ügynökségi oldalról érkezett az Avnet TS-hez. Korábban a Hill & Knowltonnál senior tanácsadóként dolgozott, de erősítette a Hochegger Com és a Café PR ügynökség csapatait is. Több informatikai ügyfél kommunikációját is segítette, illetve a Hill & Knowltonnál a Full Tilt Poker regionális kommunikációjának koordinációját is ellátta, így sem az informatika világa, sem a kelet-közép-európai régió nem idegen számára.

 

„Tavaly nyár óta folyamatosan járjuk a Balkán országait és hatalmas potenciált látunk a régió vállalataiban. Biztos vagyok benne, hogy azzal, hogy elérhetővé tesszük szakembereik számára az Avnet TS évtizedek alatt felhalmozott tudásbázisát és globális hálózatát, rengeteg üzleti lehetőséget nyitunk előttük” – mondta el az 10 ország (Albánia, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Koszovó, Macedónia, Magyarország, Montenegró, Szerbia és Szlovénia) kommunikációját irányító Kaczur Tibor. „Azért is fontos, hogy Magyarországról irányítjuk a terjeszkedést, mert így számos olyan magyar cégnek tudunk segíteni, akik a külföldi terjeszkedésben látják a növekedési lehetőségüket. Már most, több magyar informatikai cég is megkeresett bennünket, akik számára segítséget tudtunk nyújtani a nemzetközi terjeszkedésben.”

  • Megosztom