Magyar siker a Wizz Air versenyén

A Wizz Air kihirdette a diákoknak kiírt, WIZZ Youth Challenge elnevezésű versenyének nyerteseit és díjazottjait. Az egyetemisták részvételével tartott megmérettetésen a diákok bemutathatták problémamegoldó képességüket, kritikus gondolkodásukat és éleslátásukat a Wizz Air vezetői által a valós életből vett üzleti kihívásokra adott megoldásaikkal.

Idén a WIZZ Youth Challenge versenyére rekord létszámban, 1200-nál is többen jelentkeztek a Wizz Air hálózatának 44 országából. Az idei versenyen a diákok feladata az volt, hogy olyan innovatív elképzeléseket küldjenek el és mutassanak be, amelyeket a Wizz Air is felhasználhat a fenntarthatósági stratégiájában, ezzel is biztosítva azt, hogy a Wizz Air továbbra is Európa legzöldebb légitársasága maradjon.

A 220 jelentkező csapatból végül 24 kapott meghívást a verseny budapesti elődöntőjére, hogy elképzeléseiket a Wizz Air vezetőinek is bemutassák. Az elődöntős csapatok Magyarországról, Ausztriából, Dániából, az Egyesült Királyságból, Hollandiából, Lengyelországból, Lettországból, Svájcból, Svédországból és Szerbiából érkeztek, hogy panelszekciókban mutassák be pályázatukat a Wizz Air munkatársainak és független szakembereknek.

A verseny döntőbírái között volt Stephen Jones, a Wizz Air Hungary vezérigazgatója, Marion Geoffroy a Wizz Air Holding Vállalati Kapcsolatokért Felelős Igazgatója, Antal Alexa, fenntarthatósági szakértő és Ábrahám Zsolt a Case Solvers alapítója.

A döntőben végül négy csapat versengett a győzelemért. A nyertes a Budapesti Corvinus Egyetem és a Közép-Európai Egyetem magyar diákjaiból álló csapat, a Goldsmith+ lett, egy egyszerűen kivitelezhető, ám mégis kreatív ötlettel. Ennek a lényege az volt, hogy a Wizz Air foglalási rendszere az utasoknak különféle környezetbarát megoldásokat ajánljon fel, amelyekkel a saját ökológiai lábnyomukat karbonsemlegessé tehetik. A csapat ötletének része volt egy környezetvédelmi alap elindítása és egy „Zöld Nagykövetek” elnevezésű, a környezetvédelem és környezettudatosság iránt elkötelezett utazóközönség felépítése is.

A szerencsés nyertesek egy éven át korlátlan utazást nyertek a Wizz Air egyre bővülő, már 152 állomásból és 700-nál több útvonalból álló hálózatában. A második és harmadik helyezett csapatok tagjai ingyenes retúr utazást nyertek a Wizz Air hálózatának egy általuk kiválasztott állomására.

  • Megosztom