Magyar közösségi média specialista a Facebook programjában

Facebook Marketing Partners for Technical Services nemzetközi program technikai támogatást ad a mára szerteágazóvá vált hirdetési lehetőségek között sokszor nehezen eligazodó cégek számára. Lévai Richárd, közösségi média specialista, a Liftup Kft. ügyvezetője elsőként került be Magyarországról a programba.

Lévai Richárd közösségi marketing specialista, 20 éve foglalkozik online marketinggel, a közösségi marketing területén több, mint 12 éves tapasztalattal rendelkezik, több közösségi marketinggel foglalkozó üzleti könyv szerzője. Magyarországon az első között szerezte meg a Facebook hivatalos tanúsítását 2017-ben (Facebook Certified Buying Professional), a Facebook fejlesztői konferenciáján az F8-on már kétszer vett részt San Jose-ban. A Facebook Marketing Partners for Technical Services tanácsadói programhoz 2019 augusztusában csatlakozhatott a szakember.

A Facebook az egyik legfontosabb online hirdetési platformmá vált a magyar cégek számára is, hiszen csak a legnagyobb közösségi platformon közel 6 millió magyart lehet elérni, Instagramon pedig több, mint 2 milliót. A Facebook Marketing Partners for Technical Services programban jelenleg világ szinten 78 cég, illetve ügynökség tartozik.

“A hivatalos marketing partnerek tanácsadóként abban segítenek a hirdetőknek, hogy a Facebook hirdetési eszközeihez tartozó technikai beállításokat minél hatékonyabban tudják használni. Ez kiterjed a Facebook Pixel, a Facebook SDK, a termék katalógus és más hasonló, ma már nélkülözhetetlen megoldásokra. Hiszen ezekkel a fejlett eszközökkel lehet hatékonyan növelni a hirdetési eredményeket”-magyarázta Lévai Richárd. A programba való bekerülés többlépcsős folyamat. Lévai Richárd elárulta, hogy először egy vizsgán kell válaszolni kérdésekre, majd hirdetési beállításokhoz tartozó speciális feladatokat is meg kell oldani. A stresszhelyzetet fokozza, hogy folyamatosan webkamerán keresztül figyelik a résztvevőket. A technikai tudásszinttel kapcsolatos elvárást jól mutatja, hogy a vizsgázóknak egy minta weboldal kódjában is beállításokat kellett elvégezni. A sikeres vizsgát követően megfelelő referenciajegyzék és az üzleti modellnek való megfelelés is szükséges ahhoz, hogy a magas szintű szakmai tudással rendelkező szakértői csapatba kerülhessen valaki.

“A program a karácsonyi hirdetési dömpingben már szakmai segítséget adhat magyar nyelven a cégeknek a Facebook tervei szerint. Ebben az időszakban realizálódik a hazai közösségi média reklámköltések jelentős százaléka, így a legfejlettebb hirdetési megoldások használata komoly költségmegtakarítást hozhat a hivatalos partnerekhez forduló cégeknek” – hangsúlyozta Lévai Richárd. A program weboldalán hamarosan külön szűrővel a magyar partnerek között is válogathatnak az érdeklődők.

  • Megosztom