- Hirdetés -

Magyar kampányt díjaztak Las Vegasban

|

- Hirdetés -

Ezüst díjat nyert a Data and Marketing Association’s ECHO Award-ján a K&H: üzletet ide! kampányával az OMD hungary és a K&H Bank Las Vegasban.

A K&H: üzletet ide! program a világ egyik legnagyobb reklám- és marketingversenyén, a Data & Marketing Association Echo Awardson egyedüli magyarként jutott a döntőbe. A hiánypótló vállalkozásösztönző program a Las Vegas-i díjátadón Financial & Insurance kategóriában vívta ki az ezüst elismerést.

A Data & Marketing Association (DMA) közel 90 éve díjazza világszinten azokat a direkt és adatvezérelt marketingkommunikációs megoldásokat, amelyeknél a stratégián és kreatív ötleten túl a számokban mért, valódi üzleti eredmény is kiemelkedő. Az Echo Awardsra – amely mára a világ egyik legnagyobb reklám- és marketing versenyévé vált –, idén 31 kategóriában lehetett pályázni a világ minden tájáról.

A többezer beérkezett nevezésből kategóriánként 5 pályázat került shortlistre, amelyeket olyan neves cégek ügyvezetőiből és marketingigazgatóiból álló zsűri bírált el, mint a Google, az IBM, a Leo Burnett, a Wunderman Dentsu, a University of Panama vagy a University of West Virginia. A K&H Bank K&H: üzletet ide! programja egyedüli magyarként jutott a döntőbe, ahol a Financial & Insurance kategóriában hozta el az ezüst elismerést.

„A K&H: üzletet ide! kampány 2016-os indulása óta igen impozáns eredményeket ért el, hiszen csak a tavalyi évben 10 kommunikációs szakmai elismerést zsebelt be. A mostani díj azonban minden eddigi képzeletünket, és várakozásunkat messze felülmúlta. Rendkívüli büszkeséggel tölt el, hogy egyedüli magyarként mi képviselhettük országunkat egy ilyen rangos eseményen, megmutatva azt, hogy milyen kreativitás és kommunikációs stratégiai gondolkodás van jelen a hazai szakmában. A DMA Echo Awards elismerése azt jelenti, hogy Magyarország ott van a legeredményesebb és innovatívabb kampányokat produkáló országok térképén. Hiszem, hogy vállalkozásösztönző programunkkal a lakosság és a kis- és közepes vállalkozások számára valóban egy hiánypótló és innovatív eszközt tudtunk adni, amellyel hosszú távon tudunk hozzájárulni a hazai cégvilág felpezsdítéséhez” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója a Las Vegas-i díjátadón.

A projekt megvalósulásán a Laboratory Group reklámügynökség, az OMD Hungary, mint médiavásárló, az LA Communication és a Well PR kommunikációs ügynökségek dolgoztak együtt a K&H Bank megbízásából.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -