Magánvállalkozásokat támogat a METRO

Bruttó 10 millió forint értékű marketingkommunikációs támogatást nyújt a METRO a legnépszerűbb hazai magánvállalkozásnak a „Magánvállalkozások Napja” keretében.

 

A METRO a világ 25 országában minden év október 11-ét annak szenteli, hogy felhívja a figyelmet a magánkézben lévő mintegy 21 millió vállalkozás jelentőségére. Ezen a napon, amely világszerte az „Own Business Day” nevet viseli, a vállalkozások vezetőit és dolgozóit ünneplik – azokat az embereket, akik ügyfeleik irányába nagy elhivatottsággal és kitartó lelkesedéssel fordulnak. A hazai vállalkozásokat arra buzdítják, hogy jelentkezzenek a programba, a lakosságot pedig arra, hogy szavazzanak kedvenc helyi vállalkozásukra, mert ezzel nem csak egy bruttó 10 millió forint értékű marketingkommunikációs csomag elnyerésében segíthetik őket, de mindennapi munkájukban is az irántuk érzett bizalom és támogatás kifejezésével.

 

Emberek milliói látogatnak minden egyes nap magánkézben lévő kisvállalkozásokat, ahol kitüntetett figyelemben részesülnek – legyen szó akár egy barátságos kávéházról, családi vállalkozásban működő panzióról vagy a sarki közértről. A METRO a vállalkozások tulajdonosainak és munkatársainak folyamatosan megnyilvánuló elhivatottsága előtt tiszteleg ezen a napon.

 

„Minden esemény megtalálható lesz a program nemzetközi weboldalán. Elsődleges célunk, hogy felhívjuk a figyelmet a kampányra, október 11-én pedig maguk a helyi vállalkozások jelennek meg majd saját ajánlataikkal, különleges ételekkel, szolgáltatásaikkal vagy akár szórakoztató programjaikkal.” – mondta Pieter Boone a METRO Cash & Carry nemzetközi vezérigazgatója.

 

„Magyarországon a több mint félmillió kis- és középvállalkozás közel kétmillió embernek ad munkát, ami a munkavállalók hetven százalékát teszi ki. Olyan szektorról beszélünk, amely nélkül itthon sem működne a gazdaság, a mindennapi élet. Ők a gazdasági és egyben szociális építőkövei közösségeinknek. Egyszerűen tiszteletünket szeretnénk kifejezni irántuk. Kiemelt feladatunk a hazai vállalkozások fejlődésének támogatása, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítése, valamint a hazai termékek népszerűsítése.” – nyilatkozta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.

 

Ezen a napon országszerte számtalan hazai magánvállalkozás egyedi ajánlatokkal, kedvezményekkel kedveskedik vendégeinek/vásárlóinak.

 

 

METRO Kedvenc Magánvállalkozásom Pályázati felhívás

 

Magyarországon a METRO 2016. október 11-ével pályázatot hirdet „Kedvenc Magánvállalkozásom” címmel. A versenyben részt vehet minden olyan élelmiszert is árusító bolt vagy vendéglátó egység, amely nem valamelyik (10 boltnál több tagból álló) bolthálózat tagja. A vállalkozásokat arra ösztönzik, hogy jelentkezzenek, a lakosságot pedig arra, hogy szavazzanak kedvenc helyi vállalkozásukra. A jelöléskor egy rövid ajánlást kell készíteni, hogy miért jelöljük az adott boltot. Az ajánlás lehet szöveges üzenet és videós tartalom egyaránt.

A legtöbb szavazatot kapó kisvállalkozás bruttó 10 millió forint értékű kommunikációs támogatási csomagot kap a METRO-tól, melyet saját vállalkozásának népszerűsítésére használhat fel. A szavazók között pedig egy iPhone 7-es telefont sorsolnak ki.

A második és a harmadik legtöbb szavazatot kapó kisvállalkozás a Figyelő kiadójának a Mediacity Kft-nek a termékei közül választhat 2, illetve egy darab éves előfizetést.

  • Megosztom