A Ferrero cégcsoport Kinder Joy of Moving – A mozgás öröme programja Magyarországon az idei tanévben már a nyolcadik alkalommal... >>>
A BMW Motorrad digitálisan már a TikTok platformon is képviselteti magát. Az új kommunikációs csatornák új célcsoportot... >>>
A jelenlegi megváltozott körülményekhez és az új vásárlói igényekhez is alkalmazkodott a Volkswagen az online rendelés... >>>
Az elmúlt 15 év során az idei lesz az első tavasz, ami GLAMOUR-napok nélkül telik el. Ma startolt volna a közkedvelt... >>>
Mi az a zombigép? Mi történik, ha egy appban a próbaidőszak után egyszer csak aktiválódik egy előfizetés? Mi a teendő, ha... >>>
Április 14-étől érhető el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) lakosságnak szóló, az otthoni internethasználatot... >>>
Magyarország a világ tíz leggyorsabb internethálózattal rendelkező országa közé került 2019-ben – a Datareportal.com elemzése... >>>
Jelentős az érdeklődés a filmintézet által közzétett filmklasszikusok iránt, eddig több mint 2 millió látogatót vonzott a... >>>
Négyszeresére nőtt a higiéniai árucikkek és duplájára a szórakoztató elektronikai termékek megrendeléseinek száma március... >>>
A koronavírus nehéz helyzetbe hozta a színészeket, hiszen nincs lehetőségük a közönség elé állni. A művészek különleges,... >>>
Sokan csak most ismerkednek az ügyintézések elektronikus formáival. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő... >>>
’Maradj otthon’ címen videosorozatot indított útjára a Sláger FM, amelyben a hazai zenei élet képviselőit – valamint a... >>>
Megvásárolta az IndaMedia Csoport 50 százalékos tulajdonrészét Oltyán Józseftől Vaszily Miklós – derül ki abból az... >>>
Gyors és költséghatékony receptekkel, hasznos tippekkel, valamint kreatív ötletekkel várja #HÁZIMENZA elnevezésű... >>>
Világviszonylatban is kevés példa van arra, hogy egy vállalat videós ügyfélszolgálattal álljon ügyfelei rendelkezésére. Az... >>>
A hivatalos európai indulást követően ötmilliószor töltötték le a Disney+ alkalmazást az érintett országokban az App Annie... >>>