Papírra költözött a 444, az internetes portál szerkesztősége elkészítette első nyomtatott magazinját, a 444 Makro-t. A tematikus... >>>
Azoknak, akik home office-ban tolják és azoknak, akik egyre jobban szeretik a lapozgatható digitális magazinokat, valamint, akik... >>>
Óriási az igény a hírekre, a tájékozódásra napjainkban, és az is jól látszik, hogy az emberek főként a hírmédia... >>>
Átdolgozta tartalomstruktúráját a Blikk, és új imázs-kampánt indított. Számíthat ránk – a szlogen bekerült a Blikk... >>>
A hirdetési bevételeik közel felét veszítették el az FTI tanácsadó cég által megkérdezett amerikai kiadók a... >>>
Hárommillió dollárt fektet a Facebook az Európai Újságírás COVID-19 Támogatási Alapba. A cég Újságírói Programja és az... >>>
A glossy-k magyar történetében előfordult már, hogy a címlapsztár saját magát fotózta, de – reagálva a körülöttünk zajló... >>>
Maradjon otthon! – olvasható főcímek helyett a legnagyobb hazai napilapok és online hírportálok mai címoldalán. Az... >>>
Március 15-e a magyar sajtó napja is – a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) az ünnephez közeledve idén is... >>>
Március 9-től még nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság a Fördős Zé szakmai vezetése mellett működő gasztrocsapatnál. A... >>>
Kiadói oldalon az árbevételünk nem növekedett, a profitabilitásunk viszont stabil maradt – árulta el a 2019-es üzleti évükről... >>>
Immár kilencedik alkalommal állította össze a Marketing&Media magazin a bulvárlapok címoldalain szerepelt celebekből készült... >>>
A Matesz által közzétett legfrissebb, 2019 negyedik negyedéves értékesítési adatokból kiderül: továbbra sem kell temetnünk a... >>>
Akár a mindennapi újságírás jelentős korlátozását vonhatja maga után, ha a jövőben tömegesen fordulnak elő a Fővárosi... >>>
Ma jelent meg a „BBC GoodFood Világkonyha” idei első száma – immár a LifeTime Media Kft gondozásában. Az Immediate Media... >>>
Vissza kellett hívni a Forbes januári, az 50 leggazdagabb magyar listáját tartalmazó számát, mert a Hell Energy tulajdonosai... >>>