- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Dollármilliókkal támogatja az újságírást a Facebook

Hárommillió dollárt fektet a Facebook az Európai Újságírás COVID-19 Támogatási Alapba. A cég Újságírói Programja és az Európai Újságíró Központ közös pénzügyi alapját azért...

Különleges lapszámmal jön a női magazin

A glossy-k magyar történetében előfordult már, hogy a címlapsztár saját magát fotózta, de – reagálva a körülöttünk zajló eseményekre – itthon az ELLE magazin...

Összefogott a járvány ellen a magyar sajtó

Maradjon otthon! - olvasható főcímek helyett a legnagyobb hazai napilapok és online hírportálok mai címoldalán. Az összefogás célja, hogy nyomatékosítsák napjaink legfontosabb társadalmi üzenetét....

Kiosztották a MÚOSZ díjait

Március 15-e a magyar sajtó napja is – a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) az ünnephez közeledve idén is kiosztotta szakmai díjait, köztük a...

Bezöldül a Street Kitchen

Március 9-től még nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság a Fördős Zé szakmai vezetése mellett működő gasztrocsapatnál. A Green Kitchen megjelenése mellett egy új, napilap-formátumú...

Győztes csapaton ne változtass – interjú Kovács Tiborral

Kiadói oldalon az árbevételünk nem növekedett, a profitabilitásunk viszont stabil maradt – árulta el a 2019-es üzleti évükről Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer...

Íme az ország legnépszerűbb celebjei

Immár kilencedik alkalommal állította össze a Marketing&Media magazin a bulvárlapok címoldalain szerepelt celebekből készült listáját. Bár a 2019-es rangsorhoz képest tizenegy új név is...

Az országos napilapok és a női magazinok uralják a hazai lappiacot (x)

A Matesz által közzétett legfrissebb, 2019 negyedik negyedéves értékesítési adatokból kiderül: továbbra sem kell temetnünk a nyomtatott sajtótermékeket, sőt, a növekedésnek is van tere...

Forbes-ügy: megjött az MLE állásfoglalása

Akár a mindennapi újságírás jelentős korlátozását vonhatja maga után, ha a jövőben tömegesen fordulnak elő a Fővárosi Törvényszék Forbes magazin januári száma kapcsán hozott...

Új magazinokkal erősít a LifeTime Media

Ma jelent meg a „BBC GoodFood Világkonyha” idei első száma – immár a LifeTime Media Kft gondozásában. Az Immediate Media Companyval kötött szerződés értelmében...

Visszahívták a Forbes januári számát

Vissza kellett hívni a Forbes januári, az 50 leggazdagabb magyar listáját tartalmazó számát, mert a Hell Energy tulajdonosai beperelték a Forbes Magyarországot, és a...

Megvannak a Magyar Sajtófotó Pályázat díjazottjai

Kihirdették a 38. Magyar Sajtófotó Pályázat díjazottait; a legjobb munkákból április 16-án nyílik kiállítás a Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központban. A pályázatra ezúttal 267...

Díjakkal indította az évet a Marquard

Három MagyarBrands-díj, két Média a Családért-díj jelölés és egy magyarországi Média a Családért-díj közönségdíj – ezekkel indította 2020-at a Marquard Media Magyarország. A társaság tartalomgyártási...

A közösségi médiában erősít a Story magazin

Megújult a Story magazin. Újragondolt logó, innovatív vizuális elemek, nagyobb fotók, letisztultabb címszerkezetek és betűtípusok, vadonatúj rovatok és még több női tartalom – ezek...

Boldog új évet kívánunk!

Boldog új évet kíván minden kedves olvasójának a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata!      

Boldog, békés ünnepeket kívánunk!

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasójának a Marketing&Media és az mmonline.hu csapata!  
- Hirdetés -