• Marketing
      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka
    • Média
      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió
    • Biznisz
    • Archív
    • Futurology by OMD
  • hírlevél
Reklám
Daloló ajándékokkal kampányol a UPC

Tavaly rekordot döntött az online megrendelések száma karácsonykor. Az utolsó hetek tumultusában több ezer csomag maradt a... >>>

Reklám
Így költenek itthon a hirdetők

Az év első kilenc hónapjában is egy gyógyszeripari cég vezeti a reklámköltési toplistát. A teljes gyógyászati hirdetői szektor... >>>

Reklám
Kampányol a Visa

A Visa kampányt indított azzal a céllal, hogy emlékeztesse a vásárlókat arra, hogy Magyarországon már több mint 130 ezer helyen... >>>

Reklám
Díjazták a marketingeseket

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet... >>>

Reklám
Elképesztő reklámmal jött a Lexus

A Lexus bemutatja a világ első, teljes egészében mesterséges intelligencia által írt, és egy Oscar-díjas rendező által forgatott... >>>

Reklám
Európa átlépheti az 50 milliárd eurós határt

Az első félévben 10 százalékkal bővült az európai digitális hirdetési piac az IAB Europe adatai szerint. A szervezet... >>>

Reklám
Elképesztő mennyiségű reklám a tévékben

Folyamatosan nő a tévékben sugárzott reklámok száma és ez a trend idén sem törik meg. A Nielsen Közönségmérés adatai szerint... >>>

Reklám
A magyar reklámpiac második a régióban

A múlt évben a hirdetők 2 milliárd euróval többet költöttek reklámra a közép- és kelet-európai régióban, mint 2016-ban, így... >>>

Reklám
Sas István szakmai emlékestet rendeznek

Három egyetem, a Budapesti Gazdasági Egyetem, a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Babes-Bolyai Tudományegyetem közös... >>>

Reklám
Akcióban a Bookline

November 1. és 31. között híres szerzők híres mondataival hívja fel az olvasás szépségeire a figyelmet a Bookline. A népszerű... >>>

Reklám
A tévé növeli leghatékonyabban a forgalmat

A fogyasztási cikk kiskereskedelem (retail) reklámhatékonysági kutatásával zárult az Atmedia sorozata, ami az előző két évben az... >>>

Reklám
Kampányol a Telenor

Van, aki sóval és borssal eszi a káposztás tésztát, és van, aki cukorral. Van, aki középen nyomja a fogkrémet és van, aki a... >>>

Reklám
Chatbottal hódít a Cewe

Sikeres a Cewe sticker kampánya Szerbiában, pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber... >>>

Reklám
Játékos kampány Budapesten

A klasszikus Monopoly társasjátékon generációk nőttek fel, de mára kissé háttérbe szorult az újabbnál újabb játékok... >>>

Reklám
Beszélő plakátok Budapesten

Magyar fejlesztésnek köszönhetően hódítják meg Budapestet és a többi világvárost az okostelefonjainkkal kommunikáló... >>>

Reklám
Eltűnhetnek a reklámújságok

Elsősorban az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók szempontjából lehet kifejezetten káros a reklámhordozó papírok környezetvédelmi... >>>

Reklám
Influencermarketing - így látja Istenes Bence

Keresztes Tamás főszereplésével készített provokatív hangvételű rövidfilmet az influencermarketingről Istenes Bence és az... >>>

Reklám
Döntött a Facebook

A Httpool és a Facebook stratégiai partnerséget jelentett be négy országra vonatkozóan. A megállapodás keretében a Httpool lesz a... >>>

Hírlevél feliratkozás

  • marketing
  • média
  • biznisz
  • archív
  • Állás
  • Archív
  • Biznisz
  • Futurology by OMD
  • Kutatás
  • Marketing
    • Brand
    • BTL
    • CSR
    • Országmárka
    • PR
    • Reklám
    • Sportbiznisz
  • Média
    • Bulvár
    • Karrier
    • Mobil
    • Print
    • Szabályozás
    • Tv/Rádió
    • Web
  • news
Szeretnél leghamarabb értelsülni híreinkről?
Íratkozz fel hírlevelünkre!
Kövess minket
a Facebookon is!
Copyright © 2017 Médiahírek Kft.
  • Előfizetés
  • Médiaajánlat
  • Impresszum
  • Adatvédelem
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomBővebben...