A hagyományos médiumoknál tíz százalék fölötti zuhanás jöhet idén a reklámbevételekben az Egyesült Államokban a MAGNA... >>>
Bár itthon is hódítanak a videós platformok, a gyermekcsatornák továbbra is nagyon népszerűek minden korosztály körében. Ennek... >>>
Tovább bővítette portfólióját a Cadabra sales house a családosok, szülők és diákok elérésében. A Gyerekkel.com országos... >>>
A jelenlegi helyzetben a marketingszakma kiemelt felelőssége éppen abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai... >>>
A Magyar Telekom arra hívja fel a figyelmet, hogy a Tettek Hálózatán generációk segítik egymást, eszmét cserélnek és együtt... >>>
Miközben lézeres precizitással alkotott térbeli modellekkel zsonglőrködni időtöltésnek sem utolsó, a mérnökök, a tervezők és... >>>
Elsősorban a műsorok hirdetése jellemzi a tévécsatornák reklámjait, akik aktívan igyekeznek terelni a nézőket más médiatípusok... >>>
A tenderek elhalasztását, illetve a digitális számlázás lehetőségének biztosítását kéri tagügynökségei partnereitől és... >>>
A hazai digitális reklámpiac további növekedését várták az iparági szereplők, az IAB Hungary Adexpect jelentése szerint 12,7... >>>
Tavaly a második félévben több mint 84 ezer szponzorüzenet jelent meg az NMHH által vizsgált csatornákon. A legaktívabban az... >>>
A natív hirdetési technológiával foglalkozó nemzetközi Strossle hazai képviseletét 2020. március 11-től az AD MAX Hungary Kft-ra... >>>
Drasztikusan csökkent a csalások és a nem hasznosítható forgalom mértéke azoknál az online hirdetéseknél, amelyeknél... >>>
Elindult a BrandMania új évada, az RTL Klub magazinműsorában ezúttal annak járt utána a stáb, hogyan alakult a non-spot reklámok... >>>
A jövőben még nagyobb figyelmet szentelnek a sokoldalú emberábrázolásnak a fogyasztó emberi méltósága és önbecsülése... >>>
A legnagyobb számban üdülőhelyeket, üdítőket és ételeket hirdettek a nagy kereskedelmmi tévékben termékmegjelenítésekkel a... >>>
Élőben jobb! – üzeni a Nescafé 3in1. A HPS Communication által készített kampányban az online beszélgetésekből eredő... >>>