A második negyedévben 39 százalékkal zuhanhatott a reklámköltés az Egyesült Királyságban az Advertising Association és a WARC... >>>
Tíz nőből kilenc nem akar nyíltan beszélni a menstruációról, a tinédzserek több mint fele pedig inkább az iskolai zaklatást... >>>
2020. július elejétől az Ads Interactive sales house értékesítheti az Intima.hu vezető női egészségportál felületeit –... >>>
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata alapján Berki Renáta anélkül reklámozta egy kereskedő cég óráit a közösségi... >>>
A Kantar Media áprilisi és májusi adatsora nagyjából olyan szörnyű képet fest a reklámköltés alakulásáról, mint amire... >>>
A jövő fénye címmel rendhagyó audiovizuális kampánnyal ünnepli névadója születésének 125. évfordulóját a Moholy-Nagy... >>>
A legjobb 50 rendezvényszervező vállalat közé választották egy globális versenyen elért eredményei alapján a magyarországi... >>>
A Kantar Media áprilisi és májusi adatsora nagyjából olyan szörnyű képet fest a reklámköltés alakulásáról, mint amire... >>>
A Covid-19 járvány miatti kijárási korlátozások, illetve a nagy sportesemények elmaradása jelentős esést hoz idén az Egyesült... >>>
Még jobb eredmények, a változások azonnal kezelése, proaktivitás, költséghatékony megoldások – többek között ezeket az... >>>
Már 180 fölött van azoknak a cégeknek a száma, amelyek csatlakoztak a #StopHateForProfit kampányhoz és felfüggesztették... >>>
Az idén közel 12 százalékos csökkenést prognosztizál a globális hirdetési piacon a GroupM legújabb előrejelzése, és... >>>
Idén is lesz Marketing Summit Hungary, amelyet szeptember 17-én, csütörtökön rendez a Magyar Marketing Szövetség. Ezúttal a... >>>
Váratlan fordulat jöhet idén a Google amerikai hirdetési bevételeiben, az eMarketer előrejelzése ugyanis csökkenést jelez erre az... >>>
Komoly visszaesést hozhat az idei év az amerikai reklámpiacon, az Interactive Advertising Bureau (IAB) felmérése szerint a hirdetést... >>>
A Mediator és a Trend FM közös reklámszakmai műsora és podcastja június 22-től indítja új évadát, új adásokkal. A ReBrief... >>>