Új reklámkampánnyal ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját a Blikk napilap, olvasótáborát pedig speciális születésnapi lapszámmal ajándékozta meg.
Március 1-jén ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját a Blikk napilap,...
Idén a múlt évhez képest 13 százalékos növekedést várnak a szakértők a hazai digitális reklámpiacon – derül ki az IAB Hungary Adexpect jelentéséből. A...
Három új ízt kommunikál a Dr. Oetker Vitalis Szuperkása termékcsalád legújabb kampánya, amelyet a Progressive Reklámügynökség készített.
Az idei év első két hónapjában zajló kampány...
A múlt évben 7,77 százalékkal bővült a hazai reklámpiac 2017-hez képest a Magyar Reklámszövetség ma bemutatott Reklámtortája szerint, összesen 259,69 milliárd forintos volt a...
Az erőforrások és az IAB Hungary brand ismertségének további növelését tartja a legfontosabb feladatnak a következő időszakra a szervezet közelmúltban újraválasztott elnöke. Sopov István...
Idén is folytatódik az Ogilvy marketingkommunikációs képzése az ELTE diákjai számára. Az Ogilvy kreatívtúrát a cégcsoport ügyvezető igazgatója, Sályi Réka vezeti.
Az Ogilvy kreatívtúra című...
El kellene gondolkozni azon, hogy a reklámok mennyisége egyes esetekben nem megy-e a hatékonyság rovására – említi Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) decemberben...
Február 22-től hatályba lép a speciális gyógyászati célra szánt tápszerekre vonatkozó jogszabály, amely szerint nem tartalmazhat egészségre gyakorolt állítást a reklám. Az elnevezés mostantól...
Új digitális médiatervezést segítő szoftverrel lépett piacra a Doomino Digital. A Doomino Site Spinner szoftver a DKT és Gemius nevével fémjelzett közönségmérési adatok elemzésére...
Az önszabályozás keretében nagy gondot fordít a szakma a megelőzésre, amelyet részletes útmutatók elkészítésével is segít az Önszabályozó Reklám Testület. Most a környezetre ártalmas...
Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövő marketingeseit. A Digital Masters egy hónapon átívelő képzése...
2019 januárjától az Evomedia értékesíti a költözzbe.hu, az újotthon.hu, a startlak.hu és a maxapró.hu oldalakat.
A költözzbe.hu és a startlak.hu adatbázisa országosan több százezer lakáshirdetést...
Mindössze néhány órával a magyar idő szerint ma hajnalban lejátszott Super Bowl LIII előtt jelentette be az eseményt közvetítő CBS, hogy minden tévés reklámhelyet...
Csatlakozik az Atmedia online portfóliójához 2019 május elsejétől az egyik leglátogatottabb magyar weboldal, az időjárás-előrejelzésre specializálódott Időkép.hu. A legnagyobb magyar tévés sales house két...
A Terminátor sorozatban is használt legújabb robotkaros technológiával készült a K&H 30 másodperces TV spotja a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdető kommunikációs...
A Praktiker közösségi média és televíziós tenderét is megnyerte a Mediator, a barkácsüzletlánc januártól dolgozik együtt a full service ügynökséggel.
A Praktiker tavaly év végén...
Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...
2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...
A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...
Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...
Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...
Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...
Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...
Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...