Várhatóan 21 százalékkal csökken idén az autóipari reklámköltés 10 kulcsfontosságú piacon a Zenith „Automotive Advertising... >>>
Elindult a Szerencsejáték Zrt. integrált Ötöslottó kampánya, amelynek szlogenje: Élj a lehetőséggel! A játék kommunikációs... >>>
Az őszi-téli szezon Rossmann+ ajánlatait támogatja a Rossmann drogérialánc október 5-től az év végéig futó kampánya. A... >>>
Továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak leginkább – derül ki a által Médiatanács jóváhagyott, 2020... >>>
A biztosítótársaság igazi nagyágyúval bővítette ügyféltáborát, ezzel pedig a sztratoszférán túlra is kiterjesztette... >>>
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) Tiszteletbeli Örökös Tag címet adományozott Alexander Brody-nak, a Young & Rubicam... >>>
2018 és 2019 között 12 százalékkal csökkent a szellemi tulajdonjogokat sértő webhelyeken regisztrált hirdetések száma – derül... >>>
Bár nem új a jogszabály, amely szerint tilos a gyermek vásárlásra való közvetlen felszólítása, de a Gazdasági Versenyhivatal... >>>
A koronavírus-járvány alaposan rányomta a bélyegét a tavaszi reklámköltésekre. A friss adatok alapján a június is eléggé... >>>
Összetartók.hu néven új, a vállalkozóknak szóló oldalt indított az MFB Csoport. A teljesen ingyenes B2B közösségi oldal nyitott... >>>
Két kisvideóval és óriásplakátokkal indítja útjára ATL-kampányát a májustól hazánkban is elérhető Costa márka. Az élet... >>>
Idén 8 százalékos csökkenés várható a reklámköltésekben az Egyesült Államokban az IAB előrejelzése szerint. A képet... >>>
A Generali 190 éves történetének első globális reklámkampányát indítja el idén, mellyel elsősorban munkáltatói márkáját... >>>
A Covid-19 járvány sem tudta megállítani a mobilos hirdetési piac növekedését, a második negyedév éves összevetésben... >>>
A nagyméretű kijelzők mindig vonzzák a tekintetünket – legyen szó otthoni környezetről, utcai képernyőkről vagy az... >>>
Szeptember elejétől tovább bővül az Atmedia digitális portfóliója, elsősorban férfi olvasókat elérő, videójátékokra és a... >>>