A fesztiválokat, az éttermeket és a kávézókat, később pedig akár a tömegközlekedési eszközöket és taxikat is meghódítaná... >>>
Több nagy márka, köztük a Mars és az Adidas is úgy döntött, hogy felfüggeszti kampányait a YouTube-on, miután hirdetéseik olyan... >>>
A legrangosabb EFFIE elismerést a K&H és az OMD nyerte el a bank számára kialakított kampányért. A reklámhatékonysági... >>>
A K&H: üzletet ide! kampánya kapta idén a Platina Effie-t, a versenyen az ügynökségek közül az ACG szerepelt a legjobban, a 12... >>>
Minden más médiatípusnál jobban növeli a piaci részesedést az OTC (vény nélkül kapható gyógyszerek) termékek esetében a... >>>
A zsűri 10 női és férfi ügyfélszolgálatost választott a VI. Contact Center Hangszépségverseny döntőjébe, mostantól a... >>>
Új ügynökségi listával áll elő Fabricius Gábor, a Republic Group innovációs igazgatója. Megkérdeztük őt is, és a MAKSZ... >>>
Közép-kelet Európa egyik legjelentősebb kommunikációs versenyén, az Eventiada Awards-on „Best Public Awareness Campaign”... >>>
Az internetes véleményvezérek és más, jelentős követői bázissal rendelkező magánszemélyek oldalain megjelenő hirdetéseknél... >>>
Az animációt az élő forgatással ötvöző, különleges technikával készült a Rossmann „Városi Legenda” hűségprogramjának... >>>
A K&H márkaépítésének következő állomásaként a mai napon új kreatív platformot vezet be. Az árnyjáték középtávú... >>>
A Mediator reklámügynökség és az UNIX Autó Kft. egy nemrég indult közös kampány során kezdett el együtt dolgozni a Waze... >>>
Hallgatott a kritikákra a világ legnagyobb reklámfesztiválját, a Cannes Lions-t szervező Ascential és a jövő évtől jelentős... >>>
Jól megy az ügyféltoborzás az Adverticumnak, többek között a nemrég indult Zoom.hu és a Mandiner is őket választotta, míg... >>>
Csekély a bepanaszolt reklámok száma az Európában közzétett reklámok számához képest, de a 65 ezer panasz (amelynek 39... >>>
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a JCDecaux Hungary Zrt. a Golden Hands Service Kft.-vel és a Mammut Bevásárló-... >>>