A Hyundai Holding Hungary év elején meghirdetett meghívásos kreatív lead ügynökségi tenderét a több mint 20 éves tapasztalattal... >>>
Fokozott online jelenlét, segítő összefogások, nyitott, őszinte, empatikus kommunikáció – ezek most a legfontosabb trendek a... >>>
Járvány idején felértékelődik a létesítmény üzemeltetés, egyebek mellett a takarítás, egészségügyi takarítás... >>>
Az igényalapú, személyre szabott médiaszolgáltatásoknak, a lineáris sugárzás koporsóját egyre mélyebbre és mélyebbre... >>>
Három szó, ami mindent elmond a jelenlegi helyzetről: FUCK U CORONAVIRUS! Ebben a nyers és pimasz stílusban fogalmazta meg... >>>
Nehéz időkben az inspiráló hírességek még inkább összefogják a társadalom tagjait. A BMW Group és a CNN most tizenegy... >>>
A mostani helyzet derült égből villámcsapásként ért rengeteg vezetőt és szervezetet. Pár nap alatt kifordult magából az eddig... >>>
Új, egyedi kampányt mutatott be Magyarország egyik legnagyobb bulvár napilapja, a Bors. Az Aranyeső című nóta koronázatlan... >>>
A szabadságba, egyenlőségbe vetett hit, és az értékek mellett kiállás fontosságára hívják fel a figyelmet a Coca-Cola... >>>
A WWF Magyarország idén – a tavalyi koncepció folytatásaként – újra és újabb ismert emberek bevonásával kampányol a... >>>
Nagymúltú farmacéggel bővíti ügyfélkörét az Artvertising Group: a Béres Gyógyszergyárral már több fronton is elkezdődött a... >>>
A Café PR és a STRATLOG dolgozik a Liszt Ferenc Kamarazenekarral üzleti és kommunikációs stratégiájuk újratervezésén és... >>>
Hazánk közkedvelt sajtmárkáinak gyártója, a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. két márkájára is szűkkörű tendert... >>>
A Tungsram nemzetközi social media kommunikációjáért a Labowsky felel. A tavaly meghirdetett, meghívásos tender kiválasztási... >>>
A közel három évtizede működő Magyar PR Szövetség 2019 végén új elnököt és vezető tisztségviselőket választott. A... >>>
Különleges évet zárt tavaly a Budapest Marriott Hotel: megújultak az ötcsillagos szálloda vendéglátóegységei, valamint a... >>>