A világ egyik vezető flotta- és gépjárműkezelője, a LeasePlan a Morphót bízta meg klasszikus PR-kommunikációs feladatainak ellátásával. Az együttműködés során az ügynökség célja az autó tartós bérlet (operatívlízing-szolgáltatás) előnyeinek széles körű megismertetése Magyarországon, elsősorban a kis- és középvállalatokra fókuszálva. A megbízás 2018 januárjától a holland alapítású lízingcég... >>>
A FERLING lesz a dán, együttműködő mobil robotokat gyártó Mobile Industrial Robots kommunikációs partnere. Az együttműködés... >>>
Felfüggeszti a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) a Republic Group szervezeti tagságát, miután az... >>>
A Havas Media nyerte el a Sziget Kulturális Szervező Irodához tartozó Sziget, Telekom Volt és Balaton Sound Fesztiválok... >>>
Többfordulós, meghívásos tenderen a Morpho nyerte el a Hankook Tire Magyarország Kft. teljeskörű PR kommunikációs feladatait. A... >>>
A PR és munkáltatói márka építésére szakosodott Hive Creative nyerte a Staffino kommunikációs tenderét. Az ügynökség... >>>
A 28 éves, magyar tulajdonú Human Telex Advertising & Event az arculatváltás mellett, a megújulási folyamat részeként nyáron... >>>
Tizennégy év után, tenderen választott új helyi médiaügynökséget a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. A közel három... >>>
European Excellence Awardot nyert a Magyar Telekom „Legyél te is Informatikus! – A kihívás” kampánya. A legrangosabb... >>>
Az Initiative, az IPG Mediabrands kultúra-vezérelt médiaügynöksége nyerte a LEGO® Group globális médiaügynökségi megbízását... >>>
A Vermis lesz az Intrum Justitia insight fejlesztéssel foglalkozó tanácsadója Magyarországon. A világ legnagyobb követeléskezelő... >>>
Az e-kereskedelmi szektorból szerzett új ügyfeleket a Noguchi Porter Novelli, a Mall.hu és a Foxpost is az ügynökséget bízta meg a... >>>
A Mercedes-Benz Design Nap fénypontjaként Gorden Wagener, a Daimler AG vezető formatervezője mutatta be Magyarországon először a... >>>
Give the beat! Ezzel a jelszóval indult útjára 2016-ban a squ.Ad Magyarország legfiatalabb kreatív ügynöksége. A 16-22 éves... >>>
A Toyota újabb elismerést kapott a jövőbemutató vezetéstámogató rendszereket és aktív biztonsági rendszereket csokorba foglaló... >>>
Meghívásos pályázat eredményeként választotta a DeepInsightot kommunikációs partneréül a világ vezető tanácsadó cége, a... >>>