Az aktív életmód, a 24 órás felfrissülés és az idén bevezetett Egzotikus Citrom ízvariáns került előtérbe a D24 idei kommunikációjában, amelyet a Suhanj! Alapítvány támogatására egy jótékonysági akció is kiegészít. A márka a Human Telex Advertising & Eventtel dolgozik a kampány során. Reggel kelés, aztán mindenki indul a dolgára, ki a városi forgatagban biciklizik,... >>>
Kovács Ágnes olimpiai bajnok úszó, a Gönci Barack Vigasság és az óragyártó világmárka, az Eterna is a Just Creative-et választotta aktuális kommunikációs kampányához. Az Ügynökség Kovács Ágnessel való együttműködése lassan 5 éves múltra tekint vissza, ugyanis az olimpiai bajnok úszónő közösségi kommunikációját, a Facebook profiljának szerkesztését ők indították el. Kovács Ágnest évek óta... >>>
Az összeolvadás mellett döntött a hazai digitális dizájn piac két vezető szereplője az fps és a Virgo Creative. Az új vállalat fps ügynökség néven működik tovább. A cég fókuszában a digitálisan érett multinacionális vállalatok, hazai KKV-k és startupok állnak. Az fps ügynökség ember-központú termék tervezéssel, webes, mobilos, és IoT fejlesztéssel foglalkozik. Az fps... >>>
Nyolc pályázó ügynökség közül a Hinora Marketing Group (HMG) nyerte a Tej Terméktanács meghívásos, három fordulós tenderét, így az ügynökség a 2017 és 2018-as évek teljeskörű marketingkommunikációs tervezését és lebonyolítását végzi, ATL, BTL és online platformokra egyaránt. A tendert még inkább egyedivé teszi, hogy a kampányok, aktivitások nem egy konkrét piaci márkát erősítenek. A... >>>
Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalata a termékei és a pulykahús népszerűsítése miatt keresett tanácsadócéget. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett. A szarvasi Gallicoop a legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációval rendelkező vállalat Magyarországon. A piacvezető pozíciójának megerősítése, a márkaismertség növelése, illetve a minőségi magyar pulykahús... >>>
A dalok mindenhol velünk vannak, felpörgetnek, erőt adnak. A dalszerzők értéket adnak nekünk. Ezzel az alapgondolattal indult a Dal+Szerző blog és az Artisjus kommunikációs kampánya. Az akció célja a dalszerzők értékteremtő munkájának bemutatása, a dalok életünkben betöltött szerepének hangsúlyozása. A kampányfilmekben Berg Judit író, Hartai Petra színész, Kőhalmi Zoltán humorista, Nyáry Krisztán... >>>
A világ egyik legkedveltebb túrafelszerelés-gyártója, a svéd Fjällräven a FLOW PR-t választotta. Az ügynökség feladata kiterjed a Hanwag lábbelik és a Primus túraeszközök hazai márkaépítésének kommunikációs támogatására is. Az ügynökség meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást. A FLOW PR 2017. május 1-jétől a megbízás értelmében három, prémium minőséget képviselő outdoor márka... >>>
Elindította eddigi legnagyobb nyári kampányát a Szallas.hu, melynek fókuszában a szállásadói ígéretek teljesülése áll. A közel 9000 hazai partnerrel dolgozó oldal mindezt persze humoros formában teszi egészen nyár közepéig tartó – tévés, rádiós, kültéri és online megjelenéseket egyaránt felvonultató – aktivitása keretében. Kutatással indult a Szallas.hu eddigi legnagyobb nyári kampányának tervezése,... >>>
Július 3. és 5. között Kecskeméten rendezi nagy nyári találkozóját, a IV. PR Akadémiát a Magyar Public Relations Szövetség. Az előadók csapata idén is nemzetközivé bővül, a hazai PR szakma kiválóságai mellett neves külföldi előadókkal találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény témája – a hagyományokhoz híven – a szakma aktuális témái köré szerveződik, érintve a hamis... >>>
Európa egyik legnagyobb cukrászati vállalata, a lengyel dr Gerard a FLOW PR-t bízta meg magyarországi közösségi felületeinek menedzselésével. Az ügynökség meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást. A dr Gerard döntése értelmében a márka hazai építését a FLOW PR segíti teljes körű közösségimédia- menedzsment szolgáltatásai biztosításával. Az 1993-ban alapított dr Gerard az egyik legnagyobb... >>>
Az újban is a megszokottat keressük mi magyarok – hangsúlyozza bevezető kampányával a Soproni új felsőerjesztésű Ale söre, a Soproni Óvatos Duhaj IPA. „A Soproni Óvatos Duhaj IPA egy felsőerjesztésű, szűretlen sör. A jól ismert és megbízható Soproni minőségben készül, íze azonban egyértelműen különbözik a megszokott lagertől, de nem túl vad, könnyen iható, kellemesen... >>>
Látványos felvonulásra készülnek a magyar street food-osok. Május 4-én 20-30 büfékocsi hajt keresztül az Erzsébet hídon rendőri kísérettel, hogy a truck-ok működésének belvárosi engedélyeztetésére hívják fel a figyelmet. A legtöbb közkedvelt hazai food truck nem kap engedélyt a közterületen való működésre. Ezért a legnagyobb street food-os gasztrofesztivál, a Food Truck Show előtt látványos,... >>>
A Művészetek Völgye Nonprofit Kft. döntése értelmében a Művészetek Völgye Fesztivál, illetve a nyári és őszi Kerekdomb Fesztivál kommunikációját 2017. február 1-étől a FLOW PR segíti sajtókapcsolati feladatok ellátásával, valamint a média-együttműködések teljes körű koordinálásával. Az ország legnagyobb összművészeti fesztiválját, a Művészetek Völgyét idén 27. alkalommal rendezik meg. A tíznapos... >>>
A Telekomnak készített Legyél Te is Informatikus kampánnyal és a Sanofi megbízása nyomán született Influenzabusszal került shortlistre a világ legrangosabb PR versenyén, a The Holmes Report által szervezett Sabre Awards EMEA-n az Uniomedia. Az idei versenyre összesen 2400 pályamű érkezett. Az Uniomedia – amely 2016-ban harmadik alkalommal is elnyerte az év ügynökségének járó elismerést,... >>>
A következetes és összehasonlítható közönség- illetve reklámhatékonysági adatok hiánya komoly problémát jelent a kommunikációval foglalkozó szakemberek számára – derül ki a Kantar Media Dimension kutatásából. A másik oldalon pedig a túl-targetált digitális reklámok jelentenek veszélyt, melyek még azokat a fogyasztókat is elidegeníthetik és erodálhatják márkakapcsolatait, akiknek alapvetően semmi bajuk a... >>>
A „Nyitottak vagyunk” nőnapi kampányával debütált a FLOW PR, amely a kampánytervezéstől a kivitelezésig teljes körű kommunikációs szolgáltatást nyújt a Google, a Prezi és az espell által alapított közösségi kezdeményezésnek. A már közel ezer vállalatot és szervezetet tagjai között tudó közösség azért dolgozik, hogy saját példáin keresztül is megmutassa, mindenkit csak a tettei és teljesítménye... >>>
Többfordulós tenderen a PanMedia Western médiaügynökséget választotta a Wienerberger Zrt. és a Tondach Zrt.. A nyertes ügynökség a vállalatcsoport marketing tevékenységéhez kapcsolódó médiatervezési és vásárlási feladatokat lát majd el. A PanMedia az egyik legrégebben működő médiaügynökség Magyarországon, az Interpublic Group (IPG) nemzetközi ügynökségi csoport tagja és a Magna Global Hungary,... >>>
Kizárólag pénzügyi- és tőkepiaci kommunikációs tanácsadással foglalkozó ügynökség indul Financial Communications néven, amely elsősorban stratégiai tanácsadásra fókuszál pénzügyi- és tőkepiaci szereplők számára. Az alapítók tervei szerint az új ügynökség a hazai pénzügyi szektor élénkülése, valamint a magyar tőzsdei részvénykibocsátások várható növekedése miatt jelentkező pénzügyi és... >>>