A Google szakértőitől és ismert hazai influencerektől leshetik el a Video Academy résztvevői a népszerű videós tartalmak... >>>
Saját webshopot indít a Scitec. Európa egyik legismertebb sport-táplálékkiegészítő brandje új stratégia mentén folytatja... >>>
A Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti áruházának ítélte a SuperStore idei versenyének szakmai zsűrije a SuperStore 2019... >>>
A Hulu eredeti produkcióinak több mint 90 százalékában, míg a Netflix saját gyártású műsorainak háromnegyedében... >>>
Hogyan könnyítik meg a felhős alkalmazások a jó ügyekért dolgozó civil szervezetek munkáját? Hogyan tehetnek a civilek többet a... >>>
Látványosan megerősítette elköteleződését a szén-dioxid-semleges működés iránt a Schneider Electric, három új... >>>
A Magyar Reklámszövetség elindítja Zöld Bolygó kezdeményezését, amellyel a kommunikációs iparág szereplőinek fenntartható... >>>
Nem tartja meg a UPC márkát a vezetékes szolgáltatásoknál a Vodafone, a társaság jövő áprilistól egységes brand alatt... >>>
A Fjällräven csatlakozik az ENSZ Éghajlatváltozásról Szóló Keretegyezményéhez. Vezető outdoor vállalatként a Fjällräven... >>>
Elindult a jelentkezés a Red Bull Can You Make It? 2020 versenyre. Február 17-ig azoknak a félelmet nem ismerő, kreatív... >>>
Idén is az Accenture végzett az első helyen a Refinitiv által készített, a világ 100 legsokszínűbb és legbefogadóbb vállalatát... >>>
A magyarországi kiskereskedelemben egyedülálló, új kezdeményezés során az áruházlánc az Agrármarketing Centrum szakmai... >>>
Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi vezető kommunikációs ügynökségét az ÁRKÁD bevásárlóközpontokat és a... >>>
A Samsung bejelentette, hogy a PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Európa Liga (PUBG PEL) hivatalos támogatója lesz. Az együttműködés... >>>
A Republic Group nyerte a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat GLAMOUR márkájának új image filmre és kreatív... >>>
Összesen félmilliárd futólépést tettek meg a versenyzők az idei SPAR Budapest Maraton Fesztiválon. Az utolsó szeptemberi... >>>