- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Rangos díjat kapott Bánhegyi Zsófia

A PRO PR GLOBE Awards szabályainak megfelelően, a jelölési folyamat lezárultát követően 12 ország összesen 25 PR-szakembere nyerte el a 2022-es PRO PR GLOBE...

Ügynökséget választott a Pizza Me

Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me. A kreatív-, digitális-, social média-, PR-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu...

Együttműködik az Adaptive Media és a G7.hu

Partneri szerződést kötött a G7.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében 2023-tól a sales house értékesíti a gazdasági portál display hirdetési megoldásait.A 2017...

Fiatalok fenntarthatósági törekvéseit segíti a Mercedes

A márka egy Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé árveréséből származó bevételt a beVisioneers: The Mercedes-Benz Fellowship ösztöndíjprogram támogatására ajánlja fel. A kezdeményezés egy globális...

Új vezető a Morphonál

Bedő Eszter tavaly december 1-jétől irányítja a Morpho Kommunikációs Ügynökség Pénzügyi és BackOffice csapatát.Az új kolléga korábban vagyongazdálkodási-, kereskedelmi-, illetve szolgáltatóipari közép- és multinacionális...

Több száz díjat söpört be az LG

Emlékezetes eredménnyel zárta az LG Electronics (LG) az idei CES fogyasztói elektronikai szakkiállítást: minden korábbi évet felülmúlva a háztartási készülékek és a szórakoztató elektronikai...

Sötéten látják a jövőt a vállalatvezetők

A vezérigazgatók 73 százaléka szerint a gazdasági növekedés üteme világszerte csökkenni fog a következő 12 hónapban. Ennek ellenére a többség (60%) nem tervez létszámleépítést...

Egyetemistáknak szervez sítábort az EFOTT

Winterbreak néven sítábort szervez egyetemistáknak az EFOTT fesztivál csapata január végén. Az EFOTT tulajdonos szervezete, a Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája úgy látja: újra felértékelődtek...

Több százmillióval segített a P&G

Több mint 367 millió forint értékben nyújtott anyagi és terméktámogatást a Procter&Gamble partnerszervezeteinek Magyarországon 2022-ben. A vállalat több mint 30 éves hazai jelenléte alatt...

Ezek lesznek idén a meghatározó marketingtrendek

A jelenlegi polikrízisben is segít a marketing, az értékalapú gondolkodásnak vezérelvvé kell válnia, a szolgáltatások minősége még inkább felértékelődik – többek között erre lehet...

Új marketing igazgatóval erősít a Pernod Ricard

Januártól Hruska Rita lett a Pernod Ricard Hungary Kft. marketing igazgatója. A szakember a Dreher nemzetközi márkáinak márkamenedzseri pozíciójából érkezett a világ egyik meghatározó...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Kihirdették a Huawei nemzetközi mobilfotós pályázata, a HUAWEI NEXT IMAGE Awards 2022 győzteseit. A beérkezett alkotásokat neves fotósokból, művészekből és további szakemberekből álló zsűri...

Új PR-igazgatóval erősít a NEST Communications

A Magyar Olimpiai Bizottság egykori marketing és kommunikációs igazgatója, Siklós Erik a NEST Communications PR-igazgatójaként folytatja pályafutását. Az ügynökség szerint a PR szerepe rendkívüli...

Negyvenkétmillió forintról dönthetnek a Tesco vásárlói

Idén 12. alkalommal lehetett pályázni helyi közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának keretén belül. A 173 továbbjutott pályázat közül az...

Fókuszban a marketing sötét oldala

Az elmúlt években az európai fogyasztóvédelmi és adatvédelmi politika fókuszába kerültek az ún. sötét mintázatok. Ezek olyan gyakorlatok, melyek nem kívánt döntések meghozatalára, például...

Új vezetőkkel bővül a Nyitottak vagyunk

Új vezetőkkel bővül az ország legnagyobb DEI-fókuszú nonprofit szervezete. Várady Nóra a közép-kelet-európai régió egyik legkiemelkedőbb startup akcelerátoraként számon tartott CEU InnovationsLab-től érkezik a...
- Hirdetés -