Jobb iskolák, képzettebb tanítók és több tanszer formájában, 46 országban több mint 12 millió gyermek számára jelentett segítséget az IKEA Foundation, a Save the Children és az UNICEF szervezetek között 13 éve fennálló partnerségi viszony. 2003 óta az IKEA Foundation „Puha játékok az oktatásért” kampánya során 88 millió euró gyűlt össze, amit a Save... >>>
Az Emirates Airline első Dubaj és Auckland között közlekedő non-stop járata távolság tekintetében a világ egyik leghosszabb járata lesz, de a technológiai fejlesztéseknek és a pontos tervezésnek köszönhetően az utazók a lehető legrövidebb idő alatt juthatnak el vele célállomásukra. A légitársaság 2016. március 1-jén indítja el az első Dubajt Auckland-del összekötő non-stop járatát, ami... >>>
A februárban polcokra kerülő új tej és gyümölcsillatú Baba tusfürdő TVC-jét ismét a Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather reklámügynökség készítette. A tavaly új alapokra helyezett Baba márka- és kommunikációs stratégiája mentén leforgatott reklámfilmek gondolatmenetét folytatva, a már ismerős, tökéletlen család mindennapjaiba csöppenhetünk. Az együttműködés nem ért itt véget, az év... >>>
A Vodafone Digitális Iskola Program szerdai pécsi rendezvényén a vállalat bejelentette, hogy 5 új iskola bevonásával tovább szélesíti a Programot, amely így országszerte már 25 iskolát érint. A Vodafone a Programban résztvevő iskolákban összesen 1300 Vodafone Tab Speed LTE táblagépet oszt ki, díjmentesen biztosítja az oktatási célú használathoz szükséges havi 3 GB adatforgalmi keretet, valamint... >>>
Lehetsz sovány vagy sportos, hosszúkás arcú, hegyes állú, pisze orrú, szeplős vagy csíkszájú a személyes márkádhoz szükséged van saját arcod felvállalására. (x) Hiszen ez nem csupán egy arc! Ez itt az első benyomás a megbízhatóságról, tisztességről, lojalitásról. Rólad. Kedvességről, figyelmességről, egy tiszta tekintetű emberről, aki azzal a tudattal kel fel minden áldott nap, hogy... >>>
A 2016-os kiállításon 15 együttműködő közép-kelet-európai-ország lesz jelen nemzeti standdal, ami minden eddiginél nagyobbra növeli a rendezvényen kiállító országok számát. Idén az UTAZÁS Kiállításon a korábbinál jóval hangsúlyosabban jelennek majd meg a távoli turisztikai piacok is. A március 3. és 6. között zajló vásár külföldi szakmai díszvendége Kína. A társaság belföldi tematikája a... >>>
Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR aktivitásokat komolyan vevő vállalatok számára. Először fordult elő, hogy... >>>
A JOY magazin minden eladott novemberi lapszámával – mely a JOY NAPOK kuponjait is tartalmazta – 20 forinttal a Mosoly Alapítvány... >>>
A nemzetközi Vodafone Alapítvány Barcelonában, a Mobile World Congress (MWC) szakkiállításon mutatta be az „Instant Charge”... >>>
Új ügynökséggel dolgozik együtt a WebEye International. A száz százalékban magyar tulajdonú, 14 európai országban jelen lévő... >>>
A FERLING kommunikációs ügynökséget bízta meg magyarországi kommunikációjának stratégiai támogatásával a Wolf Haus. Az... >>>
Bár nem éri el az amerikai foci döntő, a Super Bowl közvetítése alatti reklámszpotok díját, az Oscar gála alatt is jó mélyen a... >>>
Hiába nő rendkívül gyorsan a Facebook bevétele, a közösségi oldalnál igyekeznek még több szolgáltatásból pénzt csinálni.... >>>
Az ÖRT részletes útmutató elkészítésével kívánja segíteni a reklámozók, ügynökségek és a média munkáját. Most a... >>>
A múlt évben közel harmadával nőtt a hazai kábelcsatornák reklámbevétele az EY és a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók... >>>
Már elérhető a regisztráció a március 10-11-i inOrbit konferenciára, amelyen a digitális marketing terület több mint 20... >>>