• Marketing
      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka
    • Média
      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió
    • Biznisz
    • Archív
  • hírlevél

PR
Versenyre hív a K&H

A K&H szakmai gyakorlati lehetőséget nyújt azon nappali tagozatos, kommunikáció szakon tanuló hallgatók számára, akik szeretnének mélyebben elmerülni a PR és a marketingkommunikációs szakma rejtelmeiben. A K&H-nak korábban is voltak gyakornoki programjai, ám ezúttal egy kommunikációs versenyt hirdetett meg, melynek végén a hat legjobb pályázó a vállalat Kommunikációs igazgatóságán töltheti el gyakorlati... >>>

CSR
Így segít az Electrolux

Tízmillió svéd korona kezdőtökével, Electrolux Food Foundation néven hozott létre alapítványt az Electrolux, hogy olyan globális élelmezési problémák megoldását támogassa, mint az éhezés, az alultápláltság és az élelmiszerpazarlás. Az Electrolux Food Foundation első programja a Feed the Planet lesz, amelyhez a Worldchefs és az AISEC együttműködésével csatlakozott a vállalat.   Az Electrolux célja, hogy az... >>>

Országmárka
Rekordokat hozott az idei fesztiválszezon

Harmadik alkalommal szervezett minikonferenciát a fesztiválszezon lezárására a HEINEKEN Hungária. Az idei eszmecsere fő témája a fesztiválélmény és a fesztiválbiztonság volt. A fesztiválszervezők többsége jó évet zárt, a rendezvényeket idén elkerülték a komolyabb balesetek. Jövőre tovább növekednének, de nem bármi áron.   Köszöntő beszédében José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója elmondta,... >>>

CSR
Kibővül a K&H programja

Eddig több mint félmilliárd forint értékben kaptak új műszereket a kórházak és mentőállomások a K&H gyógyvarázs eszközbeszerzési pályázat keretében. Most területi pályázattal bővül a program, amelyben ezúttal a kórházak és mentőállomások mellett a gyermekorvosi rendelők is részt vehetnek. A kiíró a kis betegek közérzetét javító, kényelmét szolgáló és gyógyulását segítő szolgáltatások... >>>

Reklám
Újabb kampány indul az olimpiáért

Bár csak jövő szeptemberben döntenek a 2024-es olimpiai pályázatról, újabb felhívás jelent meg a budapesti játékokat támogató... >>>

CSR
Számítógépekkel segít a SPAR

Nyolc számítógépet adományozott a SPAR a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Harsányi János Közgazdasági és Kereskedelmi... >>>

BTL
Ügynökségeket választott az E.ON

Lezárult az E.ON Hungária csoport BTL ügynökségi tendereinek első üteme, a társaság három partnert választott ki.   Több... >>>

CSR
Ide érdemes gyerekkel költözni

Megvannak az UNICEF Gyerekbarát Település cím idei nyertesei, a tavasszal meghirdetett pályázaton 21 önkormányzat közül... >>>

CSR
Ingyen show-val csábít a Vodafone

Díjmentesen nézhetik a New York-i Global Goals Mobile Show-t a Vodafone ügyfelei a Mobil Vodafone alkalmazás segítségével. Az... >>>

CSR
Gyermekeknek segít a NIVEA

Sikeresen zárult a „NIVEA Törődik a családokkal” óvodai tehetségprogramjának első féléve. Az országos ösztöndíjprogramnak... >>>

CSR
Már elindult a DM pályázata

Szeptember 15-től várja a DM az általános iskolás diákok fogápolási témájú video pályázati anyagát. Idén a program dalát... >>>

PR
Ügynökségeket választott az enHome

A Super11 és az Effektív-Art dolgozhat mostantól az enHome márkán.   Eredményt hirdettek az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport... >>>

PR
A MABISZ-nak dolgozott a Spice Communication

Meghívásos tenderen, 8 ügynökség közül választotta ki a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) a Spice Communicationt legújabb,... >>>

CSR
Ingyenes lesz a vonat az autósoknak

Megnyílt az európai mobilitási hét, a programsorozat egyik célja felhívni a figyelmet arra, hogy nem kell feltétlenül teljesen... >>>

PR
Már lehet pályázni a pr-díjra

Elindult az idei Sándor Imre PR-Díj pályázati időszaka, október 7-ig lehet online nevezni. A Magyar Public Relations Szövetség 2012... >>>

Reklám
Ötven milliárd kommunikációra

Az állami szféra mintegy 50 milliárd forintot költött kommunikációra 2014 óta a Népszabadság összeállítása szerint. A... >>>

CSR
Ezt nyerte a legokosabb osztály

Tanévkezdéskor vette át a XIV. kerületi Jókai Mór Általános Iskola azt a több millió forint értékű Samsung SMART School... >>>

CSR
Segített az Invitech

Már második alkalommal szervezett az MTVA Rádiós Hírszerkesztősége adománygyűjtési akciót kárpátaljai magyar iskolák javára.... >>>

Hírlevél feliratkozás

  • marketing
  • média
  • biznisz
  • archív
  • Archív
  • Biznisz
  • Kutatás
  • Marketing
    • Brand
    • BTL
    • CSR
    • Országmárka
    • PR
    • Reklám
    • Sportbiznisz
  • Média
    • Bulvár
    • Karrier
    • Mobil
    • Print
    • Szabályozás
    • Tv/Rádió
    • Web
  • news
Szeretnél leghamarabb értelsülni híreinkről?
Íratkozz fel hírlevelünkre!
Kövess minket
a Facebookon is!
Copyright © 2017 Médiahírek Kft.
  • Előfizetés
  • Médiaajánlat
  • Impresszum
  • Adatvédelem
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomBővebben...