• Marketing
      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka
    • Média
      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió
    • Biznisz
    • Archív
  • hírlevél

PR
Új ügyfél a VIPR-nál

A VIPR Kommunikációs Ügynökség nyerte a PANHELLEN Magyarország tenderét három résztvevő közül. A megbízás elsősorban PR- és publishing-szolgáltatásokra vonatkozik.   A PANHELLEN sportág-specifikus táplálék-kiegészítő márka idén nyáron jelent meg a hazai piacon. A Nagy-Britanniában készülő termékek mérföldkőnek számítanak a sporttáplálkozás terén, mivel minden esetben 100% tisztaságú hatóanyagot... >>>

Reklám
Ínycsiklandó kampány a Merci csokitól

Szeptember 26-án indult a Merci táblás csoki bevezető kampánya, melynek célja, hogy megismertesse a fogyasztókkal a merci új, saját fogyasztásra szánt kiváló minőségű táblás termékét.   Az elegáns, visszazárható doboz 4 kis tábla csokoládét tartalmaz és 6 ízben érhető el az üzletekben; tej-, 72%-os ét-, marcipán, mogyorókrémes, mandulás-mogyorós és kávés-tejszínes variációkban.   Az ismertség... >>>

CSR
Pályázatot hirdetett a Lidl

A Lidl Magyarország idén meghirdette az egészséges életmódra fókuszáló, iskoláknak szóló pályázatát. A tét ez alkalommal is nagy, hiszen az áruházlánc újra 1 millió forint értékű vásárlási utalvánnyal jutalmazza a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályamunkát benyújtó intézményt.     Az iskolai időszakban a gyerekek napjuk legnagyobb részét az intézményekben töltik, ezért a számukra megfelelő... >>>

CSR
Civileknek segített az Auchan

Civil szervezetek támogatásával és színes családi programokkal ünnepelte országszerte a Szolidaritás Napját az Auchan október 5-én. Az áruházlánc mind a 19 áruháza és központi irodája ezen a napon adta át ünnepélyes keretek között adományait az Auchan az Ifjúságért Alapítvány „Együtt az Ifjúságért” pályázatának győztes szervezeteinek. Az idén 20 éves alapítvány 2016-ban összesen 170 000 euróval,... >>>

CSR
Meglepte az ovisokat a Cofidis

A környezettudatosság és az újrahasznosítás jegyében raklapbútorokból készítettek és adományoztak virágládát, szelektív hulladékgyűjtőt és kültéri dominójátékot több Komárom-Esztergom megyei óvodának a Cofidis munkatársai. A jótékonyság jegyében zajlott csapatépítőn közel 200 fő, néhány óra alatt 24 egyedi raklapból összeállított eszközt készített el.   „Szerettünk volna kilépni a... >>>

PR
Ügynökséget választott az Euronics

A Próbakő Kommunikációt választotta a vállalathoz kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátására az Euronics márkanév kizárólagos hazai birtokosa, a Vöröskő Kft. Az ügynökség meghívásos tenderen nyerte el a megbízást.   A Próbakő Kommunikáció feladata a fehéráruk értékesítésében, az áruhitelek és az árgaranciák intézésében is piacvezető műszaki cég marketingmunkájának támogatása, a vállalathoz... >>>

Országmárka
Meglepő fordulat a népszerű fesztiválon

Másfél évtizedes mélypontra süllyedt a látogatók száma a hétfőn véget ért müncheni Oktoberfesten. A világ legnagyobb népünnepélyeként számon tartott sörfesztiválra a szervezők közleménye szerint 5,6 millióan látogattak el, ami 300 ezres csökkenés tavalyhoz képest, és a legalacsonyabb érték 2001 óta, amikor a szeptember 11-i amerikai terrortámadások hatására a látogatók száma 5,5 millióra zuhant az egy... >>>

CSR
Bővült a K&H programja

Tovább bővült a K&H gyógyvarázs mesedoktor kórházak száma: országszerte 38 város 49 kórházának kis betegei kaphatnak gyógyító meséket az önkéntes meseolvasóktól. Az októbertől decemberig tartó időszakban ezúttal 139 meseórából választhatnak a mesedoktorok.   A K&H gyógyvarázs mesedoktor kórházak listája ezúttal egy gyulai, egy győri, egy szegedi, egy zalaegerszegi és egy budapesti intézménnyel... >>>

CSR
Első lett a Lidl

A Lidl Magyarország nyerte el az első helyezést Az Év Kereskedője verseny „A legjobb társadalmi felelősségvállalási program (CSR)” kategóriájában. A szakmai zsűri a természeti és társadalmi környezetért tett példamutató és felelős működéséért díjazta az áruházláncot.   A Mastercard idén hirdette meg első alkalommal Az Év Kereskedője versenyt azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az... >>>

PR
Ügynökséget választott a Metropolitan

Új kommunikációs ügynökséggel kezdi meg a 2016/2017-es tanévet a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU). Szeptembertől a Noguchi Porter Novelli támogatja a 2016-tól már egyetemként működő intézmény pr-aktivitásait. A METU meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét.   Az együttműködés célja a tavaly márkanév- és arculatváltáson átesett intézmény (korábban Budapesti Kommunikációs és Üzleti... >>>

CSR
Izgulhattak a Mercedes-Benz dolgozói

Több mint 3.000 rajongó szurkolt szeptember 25-én a német túraautó-bajnokságon, vagy ismertebb nevén a DTM-en a Mercedes-Benz csapat versenyzőinek a mogyoródi Hungaroring pályán. A Mercedes-Benz kecskeméti gyára a munkavállalói lojalitás növelése érdekében mintegy 900 dolgozójának, illetve családtagoknak, barátoknak hozta el ezt az élményt. A szurkolótáborban voltak az importőr és kereskedő partnerek munkatársai,... >>>

CSR
Nagy lehetőség lányoknak

Elkezdődött kedden a Skool és az EPAM ingyenes, 11 és 13 év közötti lányoknak szóló informatikai oktatása Szegeden. A lányok a Szegeden induló, egyik legelső Skool Klubban 10 héten át ismerkedhetnek a programozás alapjaival. Magyarországon 22 000 betöltetlen informatikai álláshely van, alkalmazható programozási tudással szinte azonnal el lehet helyezkedni. A szakmában nagyon kevés nő dolgozik:... >>>

Reklám
Kkv-knak segített a DIMSZ

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség szeptember 20-án KKV Roadshow-t szervezett a helyi kis- és középvállalkozások számára Veszprémben.   A résztvevők megismerkedhettek a legújabb direkt és interaktív marketing megoldásokkal, valamint a jogi szabályozás kereteivel. A DIMSZ KKV Roadshow Szegeden útjára indított rendezvénysorozata, Pécsett és Székesfehérváron folytatódott a helyi kamarákkal... >>>

CSR
Újabb dolog, amin javítanunk kellene

Míg az Európai Unióban átlagosan tízből több mint hét aludobozt gyűjtenek vissza szelektíven és hasznosítanak újra, addig Magyarország a nagyjából 30-50%-os visszagyűjtési arányával a sereghajtók között van, így jelentősen le vagyunk maradva az aludobozok visszagyűjtésének éllovasaitól, a 98%-os rátával rendelkező Belgiumtól, vagy a 91%-os arányt képviselő Svájctól.   Mivel itthon jelenleg 800-900 millió... >>>

CSR
Ezreket vonzott a Telekom rendezvénye

Ötezren látogattak ki idén a Magyar Telekom 9. Fenntarthatósági Napjára Budapesten az Akvárium Klubba 2016. szeptember 24-én. Most először vett részt ennyi érdeklődő a fesztiválkonferencián, ahol ezúttal a smart korszak esélyeit vitatták meg a szekcióbeszélgetések szakértői és a hallgatóság.   A környezeti szekció résztvevői a megújuló energia használatáról, az Európai Unió területén érzékelhető... >>>

Reklám
Mérési gondok a Facebooknál

Elnézést kért a Facebook partnereitől amiatt, hogy a cég évekig téves adatokat küldött a videók nézettségéről. Bár a... >>>

PR
A Skanska a Café PR-t választotta

A svéd székhelyű, környezetbarát és innovatív megoldásairól híres ingatlanfejlesztő cég a Café PR-t választotta... >>>

Országmárka
Jól ment a hazai fürdőknek

Az idei nyári főszezonban két százalékkal magasabb árbevételt értek el a magyarországi fürdők, miközben a vendégforgalom a... >>>

Hírlevél feliratkozás

  • marketing
  • média
  • biznisz
  • archív
  • Archív
  • Biznisz
  • Kutatás
  • Marketing
    • Brand
    • BTL
    • CSR
    • Országmárka
    • PR
    • Reklám
    • Sportbiznisz
  • Média
    • Bulvár
    • Karrier
    • Mobil
    • Print
    • Szabályozás
    • Tv/Rádió
    • Web
  • news
Szeretnél leghamarabb értelsülni híreinkről?
Íratkozz fel hírlevelünkre!
Kövess minket
a Facebookon is!
Copyright © 2017 Médiahírek Kft.
  • Előfizetés
  • Médiaajánlat
  • Impresszum
  • Adatvédelem
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomBővebben...