Golden Drum díjat nyert a SodaStream „Heavy Bubbles” rendhagyó, a fenntarthatóság témáját is érintő integrált marketing kampánya. A Golden Drum fesztivál Európa egyik legnagyobb és legfontosabb kommunikációs eseménye, amelyre bármelyik ügynökség, hirdető, ügyfél, design és gyártás stúdió, média cég nevezhet, illetve bárki, aki PR, digitális, hirdetési vagy integrált marketing tevékenységgel foglalkozik. A... >>>
Startupoknak, valamint kis- és középvállalkozásoknak nyújt integrált szolgáltatást a FLOW PR új divíziója. Az ENGINY az induláskor, az ügyfélszerzésben és a befektetők elérésében segíti az ügyfeleit, akik a rendelkezésükre álló órakeretet tetszés szerinti ütemezésben hívhatják le. A divízió elsőként a Drukka Startup Studioval kötött stratégiai együttműködést, így több nemzetközi terjeszkedés előtt... >>>
A Springer & Jacoby Budapest (SJBP) a 3. legeredményesebb ügynökségként zárta a reklámszakma egyik legfontosabb szakmai megmérettetését, két arany Effie-díjjal térhetett haza az idén Magyarországon tizenötödik alkalommal megrendezett versenyről. Az SJBP a szolgáltatások-turizmus kategóriában vitte el az első díjat a Szallas.hu 2015-ös imidzskommunikációs kampányával, míg a szolgáltatások-pénzügy... >>>
Megnyitotta kapuit az idén 25. éves WWF Magyarország és a Duna Plaza közös virtuális élményparkja. A három hétig tartó kiállítás keretében a látogatók egy mobil applikáció segítségével testközelből is megismerhetnek számos olyan hazai és más területekről származó ikonikus állatfajt, amelyek megmaradt szabadon élő példányai rejtőzködő életmódjuk miatt a hétköznapi ember számára, legfeljebb a... >>>
Októbertől a LifeTime Media Sales House értékesíti a Burda Style trendmagazin hirdetési felületeit – adta hírül az idén nyáron nevet váltott, több mint 25 éves múlttal rendelkező LifeTime kiadó. Emellett a jövő februárban piacra kerülő Amiről az orvos nem mindig beszél című egészségmagazin hirdetési felületeit is a reklámügynökség értékesíti majd. A Burda – mely... >>>
Rendhagyó utánpótlásnevelési programot indít Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportja, a GroupM. A GroupM Akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye az online marketing szakmát. A digitális reklámszakma sokkal több szakembert tudna foglalkoztatni, mint amennyi jelenleg dolgozik a piacon. A cégek többsége folyamatosan küzd a... >>>
A UPC Magyarország jóvoltából hazánkba is megérkezett a Future Makers Nagydíj, melyre fiatal, 10 és 17 év közötti, a programozás iránt érdeklődő tehetségek jelentkezését várják. 2016. december 1-ig van lehetőség a pályázatok beküldésére. Világunkban számos olyan megoldatlan probléma van, melyre a technológia jelentheti a választ. A UPC anyavállalata, a Liberty Global és a Unitymedia... >>>
A Borsodi Sörgyár idén is úgy döntött, hogy felkarol egy jó ügyet a sörgyárnak otthont adó régióban. A vállalat munkatársai önkéntes összefogással egy Szupercsapatot alkottak, és ez alkalommal a Bükki Nemzeti Park népszerű túraútvonalának, a Szinva tanösvénynek felújítását tűzték ki célul. A Borsodi a Molson Coors globális sörgyártó vállalat tagjaként minden évben egy teljes... >>>
A koraszülött gyerekek agykárosodásának megelőzésén munkálkodik a L’Oréal-UNESCO ösztöndíj egyik díjazottja, míg a másik idei győztes kutatásai nyomán eredményesebb kezelést kaphatnak a gyulladásos bélbetegségekben szenvedők. Jelentősen javulhat mind az agyvérzés és az érelmeszesedés, mind pedig a gyógyíthatatlan bélbetegségek által érintett betegek életminősége, ha két magyar kutatónő... >>>
Rekordot döntött az első félévben a reklámköltés az Egyesült Királyságban, 5,2 százalékkal haladta meg az egy évvel... >>>
Átfogó programot indít a családok és az iskolai tanulók magyarországi vízi szabadidősportjához kapcsolódva a kerékpározás és... >>>
Magyarország az idei évben negyedik alkalommal csatlakozott az EU CodeWeek kezdeményezéshez, mely során 479 esemény keretében... >>>
Öt kutyaházzal lett gazdagabb a REX Kutyaotthon az újpesti Praktiker felajánlásának köszönhetően. A kis „lakóházakat” a... >>>
Öt új ügyféllel gyarapodott az elmúlt időszakban az Insomnia Reklámügynökség. A cég az ajándékvarázsló.hu piaci... >>>
A Classfm Morning Show nagyágyúi ott segítenek, ahol tudnak. Sebestyén Balázs, Vadon Jani és Rákóczi Feri támogattak már... >>>
Összesen 7 díjat kapott az idei Effie-n az Uniomedia, a PR ügynökség minden shortlist-es munkáját díjazta ezzel a szakmai zsűri.... >>>