• Marketing
      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka
    • Média
      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió
    • Biznisz
    • Archív
  • hírlevél

Reklám
Viberrel bővült az Adaptive Media

Idén ősztől az Adaptive Media Sales House értékesíti a világ egyik legnépszerűbb csevegő alkalmazása, a 800 millió felhasználót elérő Viber hirdetési megoldásait Magyarországon.   A 2010-ben alapított Vibernek több mint 2,8 millió havi aktív felhasználója van Magyarországon, és számuk folyamatosan nő. Az üzenetküldő app átfogó, integrált kommunikációs szolgáltatási kört kínál, így a szöveges üzenetek... >>>

PR
Nemzetközi mezőnyben a Café PR és az OTP Nyugdíjpénztár

Több mint 800 kelet-európai pályázó közül jutott a döntőbe a Café PR OTP Nyugdíjpénztár számára készített „Nem dolgozhatsz örökké” kampánya a többek között a nemzetközi PR szövetség (IPRA) és a Holmes Report által támogatott, 2016-os Eventiada Awards-on. A 2011-ben indult díj történetében először jutott magyar pályázat a legjobbak közé, mindjárt az „év PR kampánya” kategóriában.... >>>

PR
Itt a SPAR karácsonyi filmje

Először készített karácsonyi image spotot a SPAR úgy, hogy a reklámfilm három ország marketingeseinek és kreatív szakembereinek összefogásában valósult meg.   A spot november 3-tól on air Magyarországon.   „Hasonló karácsonyi reklámfilmet először tavaly készített a SPAR, a nyugati-európai nagy élelmiszerláncok által diktált trendnek megfelelően. Már akkor is olyan image filmet szerettünk volna készíteni,... >>>

PR
Díjat nyert a SodaStream kampánya

Golden Drum díjat nyert a SodaStream „Heavy Bubbles” rendhagyó, a fenntarthatóság témáját is érintő integrált marketing kampánya. A Golden Drum fesztivál Európa egyik legnagyobb és legfontosabb kommunikációs eseménye, amelyre bármelyik ügynökség, hirdető, ügyfél, design és gyártás stúdió, média cég nevezhet, illetve bárki, aki PR, digitális, hirdetési vagy integrált marketing tevékenységgel foglalkozik. A... >>>

PR
Startupokkal újít a FLOW PR

Startupoknak, valamint kis- és középvállalkozásoknak nyújt integrált szolgáltatást a FLOW PR új divíziója. Az ENGINY az induláskor, az ügyfélszerzésben és a befektetők elérésében segíti az ügyfeleit, akik a rendelkezésükre álló órakeretet tetszés szerinti ütemezésben hívhatják le. A divízió elsőként a Drukka Startup Studioval kötött stratégiai együttműködést, így több nemzetközi terjeszkedés előtt... >>>

PR
Díjat nyert a Springer & Jacoby Budapest

A Springer & Jacoby Budapest (SJBP) a 3. legeredményesebb ügynökségként zárta a reklámszakma egyik legfontosabb szakmai megmérettetését, két arany Effie-díjjal térhetett haza az idén Magyarországon tizenötödik alkalommal megrendezett versenyről.   Az SJBP a szolgáltatások-turizmus kategóriában vitte el az első díjat a Szallas.hu 2015-ös imidzskommunikációs kampányával, míg a szolgáltatások-pénzügy... >>>

CSR
Egyedülálló élmény a budapesti plázában

Megnyitotta kapuit az idén 25. éves WWF Magyarország és a Duna Plaza közös virtuális élményparkja. A három hétig tartó kiállítás keretében a látogatók egy mobil applikáció segítségével testközelből is megismerhetnek számos olyan hazai és más területekről származó ikonikus állatfajt, amelyek megmaradt szabadon élő példányai rejtőzködő életmódjuk miatt a hétköznapi ember számára, legfeljebb a... >>>

Reklám
Új lapokkal bővül a LifeTime Media Sales House

Októbertől a LifeTime Media Sales House értékesíti a Burda Style trendmagazin hirdetési felületeit – adta hírül az idén nyáron nevet váltott, több mint 25 éves múlttal rendelkező LifeTime kiadó. Emellett a jövő februárban piacra kerülő Amiről az orvos nem mindig beszél című egészségmagazin hirdetési felületeit is a reklámügynökség értékesíti majd.   A Burda – mely... >>>

Reklám
Különleges kezdeményezés a GroupM-től

Rendhagyó utánpótlásnevelési programot indít Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportja, a GroupM. A GroupM Akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye az online marketing szakmát.   A digitális reklámszakma sokkal több szakembert tudna foglalkoztatni, mint amennyi jelenleg dolgozik a piacon. A cégek többsége folyamatosan küzd a... >>>

CSR
Tizenéves programozókat vár a UPC

A UPC Magyarország jóvoltából hazánkba is megérkezett a Future Makers Nagydíj, melyre fiatal, 10 és 17 év közötti, a programozás iránt érdeklődő tehetségek jelentkezését várják. 2016. december 1-ig van lehetőség a pályázatok beküldésére.   Világunkban számos olyan megoldatlan probléma van, melyre a technológia jelentheti a választ. A UPC anyavállalata, a Liberty Global és a Unitymedia... >>>

CSR
Különleges bevetésen a Borsodi

A Borsodi Sörgyár idén is úgy döntött, hogy felkarol egy jó ügyet a sörgyárnak otthont adó régióban. A vállalat munkatársai önkéntes összefogással egy Szupercsapatot alkottak, és ez alkalommal a Bükki Nemzeti Park népszerű túraútvonalának, a Szinva tanösvénynek felújítását tűzték ki célul.   A Borsodi a Molson Coors globális sörgyártó vállalat tagjaként minden évben egy teljes... >>>

CSR
Nőket díjazott a L’Oréal

A koraszülött gyerekek agykárosodásának megelőzésén munkálkodik a L’Oréal-UNESCO ösztöndíj egyik díjazottja, míg a másik idei győztes kutatásai nyomán eredményesebb kezelést kaphatnak a gyulladásos bélbetegségekben szenvedők. Jelentősen javulhat mind az agyvérzés és az érelmeszesedés, mind pedig a gyógyíthatatlan bélbetegségek által érintett betegek életminősége, ha két magyar kutatónő... >>>

Reklám
Csúcson a reklámköltés

Rekordot döntött az első félévben a reklámköltés az Egyesült Királyságban, 5,2 százalékkal haladta meg az egy évvel... >>>

Országmárka
Örülhetnek a vízi szabadidősportok kedvelői

Átfogó programot indít a családok és az iskolai tanulók magyarországi vízi szabadidősportjához kapcsolódva a kerékpározás és... >>>

CSR
Aktívabban kódoltunk, mint tavaly

Magyarország az idei évben negyedik alkalommal csatlakozott az EU CodeWeek kezdeményezéshez, mely során 479 esemény keretében... >>>

CSR
Segített a Praktiker

Öt kutyaházzal lett gazdagabb a REX Kutyaotthon az újpesti Praktiker felajánlásának köszönhetően. A kis „lakóházakat” a... >>>

Reklám
Új ügyfelek az Insomniánál

Öt új ügyféllel gyarapodott az elmúlt időszakban az Insomnia Reklámügynökség. A cég az ajándékvarázsló.hu piaci... >>>

CSR
LADA-val segített a Morning Show

A Classfm Morning Show nagyágyúi ott segítenek, ahol tudnak. Sebestyén Balázs, Vadon Jani és Rákóczi Feri támogattak már... >>>

Hírlevél feliratkozás

  • marketing
  • média
  • biznisz
  • archív
  • Archív
  • Biznisz
  • Kutatás
  • Marketing
    • Brand
    • BTL
    • CSR
    • Országmárka
    • PR
    • Reklám
    • Sportbiznisz
  • Média
    • Bulvár
    • Karrier
    • Mobil
    • Print
    • Szabályozás
    • Tv/Rádió
    • Web
  • news
Szeretnél leghamarabb értelsülni híreinkről?
Íratkozz fel hírlevelünkre!
Kövess minket
a Facebookon is!
Copyright © 2017 Médiahírek Kft.
  • Előfizetés
  • Médiaajánlat
  • Impresszum
  • Adatvédelem
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomBővebben...