- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Tippek a zöld karácsonyhoz

Visszatér az E.ON zöld emberkéje az ünnepet megelőző hetekben. Az energiavállalat 360°-os kampánya a fenntartható jövő fontosságára hívja fel a figyelmet, egyúttal arra ösztönöz...

Piacképes startupokat keres az MVM

Egyenként akár ötvenmillió forint magvető befektetést és akcelerációs szolgáltatásokat vehetnek igénybe az MVM EDISON startup versenyének győztesei. Az MVM Csoport harmadik alkalommal kiírt innovációs...

Kiderült: nagyon fontos a biztonság

Az üzleti vezetők az adatvédelmet tekintik elsődleges, a közeljövőben megoldandó ügyüknek minden más nagyszabású IT fejlesztéssel szemben - derül ki az Oracle felméréséből. Az Oracle...

Újított a HONOR

A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és PR...

Tovább keresik az Év Fiatal Vezetőjét

Meghosszabbított határidővel, december 10-ig lehet jelentkezni a fiatal vezetők elismerését célzó pályázatra, az Év Fiatal Vezetője 2018 díjra. A négy éve indított, neves szakmai...

Új szakemberekkel erősített az Artvertising

Győrösi Imre Art Directorként, Varsányi Ádám senior grafikusként csatlakozott az Artvertising kreatív divíziójához. Mindkét szakembernél elsődleges szempont volt, hogy kompetenciáik kiszolgálják a folyamatosan bővülő...

Sötét jövőt jósolnak a szakértők

Egyedi tervezésű, célzott zsarolóvírusokkal, és saját eszközeinkkel támadnak ránk jövőre a digitális bűnözők - áll a Sophos jelentésében. A hálózati és végpontvédelmi szakértő Sophos kiadta...

Új sorozattal erősít a Cartoon Network

A Cartoon Network bemutatja legújabb, saját gyártású rajzfilmsorozatát, a Bűbájtábort. A fantáziadús, gyerekek és szülők szívét egyaránt megdobogtató alkotás Oscart, az elefántot és legjobb...

Rengeteg pénzt hozhat a sportturizmus

A sportturizmus jelenleg mintegy 1,5 milliárd eurós turisztikai szegmens, és a Technavio londoni székhelyű piackutató cég előrejelzése szerint ez az összeg 2021-re a négyszeresére...

Adat és ember jelene és jövője

A marketing büdzsé felosztása a csatornák között mindig is alapvető lépése volt a médiatervezési folyamatnak. A médiapiac fejlődésével e a feladat komplexitása és nehézsége...

Bemutatták a legújabb okosmobilt

Az új okotelefon sarki fény hatású üvegborítással érkezik a piacra, valamint vékony, alsó szegélyt is kapott, innovatív chip-on-film technológiával. A Honor bemutatta a Honor 8X-et:...

Együttműködik a Logiscool és a Da Vinci Media

A Da Vinci Media új partnere a Logiscool programozó iskolahálózat. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy...

A ŠKODA-nál az év vezérigazgatója

Bernhard Maier, a ŠKODA igazgatótanácsának elnöke október 1-én az „Autóipar” kategóriában az „Év Vezérigazgatójaként” az Automotive News Europe szakmai magazin „Eurostar” kitüntetésében részesült. A...

Hogyan nézünk tévét 20 év múlva?

Szinte lehetetlen az előrejelzés ekkora távlatban: még az sem biztos, hogy „nézni” fogjuk, ahogy az sem, „tévé” lesz-e. Érdemes ezért megnézni hol is tartottunk...

TV mérés a jövőben vagy a mérés a TV jövője?

Az írás mottójául választott idézet jó példája az ezredforduló környéki, a TV-s piac jövőjéről és a fejlődési irányokról szóló diskurzusnak. Nagyvonalakban két tábor volt...

Zöld akcióban a Henkel

A Henkel számára a fenntarthatóság kiemelten fontos, ezért is vett részt a vállalat a VI. PET Kupán. A Tiszán zajló 74 kilométeres tisztítótúra résztvevőinek,...
- Hirdetés -