- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Zöld versenyt indít a Vodafone

A környezetet segítő legjobb, leginnovatívabb technológiai megoldások felkutatása a célja a Vodafone Csoport által meghirdetett Future Changers elnevezésű, fiatal felnőtteket megcélzó nemzetközi versenynek. A 2019....

Bioüzemanyag projektben a SEAT

A SEAT 2023-ig vesz részt az Európai Bizottság által nemrég jóvá hagyott Life Landfill Bioüzemanyag projektben, amelynek célja megújuló gáz előállítása az önkormányzati hulladéklerakókból....

Klímavédelmi akcióban a Mars

A Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója új tervet jelentett be a klímaváltozás megfékezésére. A #PledgeForPlanet kezdeményezés részeként a vállalat tovább...

Fenntarthatósági kezdeményezéseket díjazott az E.ON

Meglepően találékonyak a magyarok, ha fenntarthatóságról van szó: több mint 150 pályázat érkezett az Energy Globe versenyre. A nyertesek között van klímasemleges szálloda, ahol...

Idén is keresik a legbátrabb nőket

Negyedszerre díjazza Magyarország legbátrabb nőit a WMN magazin. Tavaly a közönség és a szerkesztőségi zsűri szavazatai alapján Szalai Kriszta színművész és Himmer Éva, a...

Klímavédelmi projektben a Volkswagen

A Volkswagen-csoport olyan klímavédelmi projekteket támogat, melyek elsősorban az erdők védelmére és helyreállítására összpontosítanak, különösen a trópusokon. A projekteket a legmagasabb „Verified Carbon Standard”...

Fiatalok digitális képzését támogatja a Knorr-Bremse

A 18. kerületi Bókay Árpád Általános Iskola után újabb öt általános iskolában indulhat robotika szakkör a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Kft. támogatásával. Az iskolák...

Nagyot lépést tett az Unilever

Az Unilever gyárai, irodái, kutató-fejlesztő létesítményei, adatközpontjai, raktárai és disztribúciós központjai a világ mind az öt kontinensén már kizárólag megújuló forrásból származó hálózati villamos...

Nemzetközi összefogásban a Marquard Media

A magyar cég és a teljes cégcsoport a világ nagy nevű médiumaival karöltve publikál a klímaváltozás tudatosításában. Szeptember 16-22. között egy eddig példátlan nemzetközi összefogás...

Bejött a zöld ötlet a Sparnak

A sikeres tesztelést követően, a teljes hálózatában elérhetővé teszi a többször használatos zöldség-gyümölcs tároló tasakokat a SPAR Magyarország. Az újrahasználható csomagolóeszközzel a vállalat környezettudatos...

Jótékony akcióban az LG

Az LG Magyarország a Budapest Bike Maffiával együttműködve hűtőszekrény-adományozással és élelmiszeradomány-gyűjtéssel segíti a hajléktalanok ellátását. Az LG ezen felül vállalást tesz arra vonatkozóan, hogy...

Élen a Coca-Cola

Európában a Coca-Cola HBC áll az élen az üdítőitalgyártók ranglistáján a 2019 Dow Jones Fenntarthatósági Index – a vállalatok fenntarthatósági teljesítményét mérő legfontosabb, globális...

Hátrányos helyzetű fiataloknak segít a Henkel

Változást hozna a társadalmilag hátrányos helyzetű fiatalok életébe a Schwarzkopf Professional és a Fritz Henkel Alapítvány együttműködéséből született Shaping Futures kezdeményezés. A program elsődleges...

Ötleteket várnak a szállodaipar megújítására

Turisztikai innovációs versenyt indított CheckINN elnevezéssel a magyarországi felsőoktatásban részt vevő hallgatóknak a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány (MTSZA). A szervezet elnöke Princzinger Péter elmondta, hogy...

Díjazták a SzuperZöldet

Az RTL Klub magazinműsora, a SzuperZöld nyerte el a Magyar Telekom Fenntarthatósági Díját TV/rádió/videós tartalom kategóriában. A Telekom Fenntarthatósági Sajtódíjhoz a vállalat a fenntarthatóság...

Fiatal vállalkozókat képez a Google és a Coca-Cola Magyarország

Idén ősszel 5 alkalom erejéig csatlakozik a Coca-Cola Magyarország munkaerőpiaci elhelyezkedést segítő #énjövőm programja a Google Digital Workshop képzéssorozatához, amelynek alapvető célkitűzése, hogy a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...

Már ragaszkodnak a home office-hoz a munkavállalók

Az otthonról dolgozó munkavállalók harmada teljesen a lakóhelyéről látja el feladatait, míg a második leggyakoribb opció a heti három nap home office – derült ki az Erste felméréséből. A koronavírus-járvány alatt még kötelező rossznak...

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...