A homofóbia, a transzfóbia és a bifóbia elleni nemzetközi nap (IDAHOT, május 17.) alkalmából az IKEA ismét a sokszínűség és a befogadás fontosságára hívja...
Monor hat oktatási intézményben indította el Digitális Tanterem szolgáltatását a Vodafone Magyarország, amely a piacon egyedülálló módon az online és offline oktatást egyaránt lehetővé...
A Starbucks csatlakozik a magyar fejlesztésű ételmentő vállalkozáshoz, a Munch-hoz, amelynek célja, hogy felvegye a harcot az élelmiszerpazarlás ellen. A világhírű kávézólánc számára kiemelten...
Az ápolók világnapján indította el közös kampányát és egyben együttműködését a Lenovo Magyarország és az Etesd csapata. A technológiai vállalat eszközadománnyal csatlakozik a jótékonysági...
A PET Kupa szakemberei és önkéntesei az Aktív Magyarország Program támogatásával ártéri hulladékgyűjtő akciót indítottak Mosolygó Zsák néven több Tisza-menti településen. Szelektív gyűjtő zsákok...
Civil szervezetek mindennapi problémáinak megoldásában segítenek innovatív, kreatív fiatalok – ez a BIGcare amely a huszonéves korosztályt vezeti el a társadalmi felelősségvállalás világába, gyakorlati...
A tavalyi sikeres közös akciót követően a Mars és a Tesco ismét együttműködik a rászoruló családok támogatása érdekében. A kezdeményezés keretében a 2021. május...
Bemutatta egészségügyi stratégiáját a Tesco, melynek célja, hogy a magyarországi vásárlókat is támogassa a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozásban.
Az üzletlánc három új vállalást jelentett be....
A Google ma új kezdeményezést jelentett be, amelynek célja a digitális átalakulás, valamint a koronavírus-járvány utáni gazdasági fellendülés elősegítése. A ‘Grow Hungary with Google’...
Azok a diákok, akiknek az iskolában digitális készségeket tanítottak, valamint otthonukban is rendelkezésre áll digitális hozzáférés, nagyobb arányban tudták megkülönböztetni a tényeket a véleményektől...
Idén tavasztól két új célcsoporttal bővül a Coca-Cola Magyarország fiatalok munkaerőpiaci elhelyezkedését segítő #énjövőm programja. A Jamba Alapítvánnyal és a Nők a Tudományban Egyesülettel...
Több mint 1000 megvalósult környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve egészséges életmódra ösztönző kezdeményezés, 280 millió forint támogatás – a Tesco Ön választ, mi segítünk...
Ha technológiáról van szó, elsősorban családjuk fiatalabb tagjaira támaszkodnak a 65 év felettiek – ezért célozza meg egyszerre az időseket és segítőiket legújabb kommunikációs...
Az Eurostat legutóbbi felmérése szerint az Európai Unió tagállamaiban átlagosan 41 százalék a nők aránya a tudományos életben, de Magyarország 32,5 százalékkal sereghajtó a...
Tovább bővül az Auchan környezetbarát csomagolóeszközeinek palettája, a pékárukat már textiltasakban is hazavihetjük. A kétféle méretben megvásárolható, praktikus és mutatós tárolók moshatók, így többszörösen...
400 tanár és 1120 munkanélküli és karrierváltó képzése valósulhat meg a HTTP Alapítvány ingyenes tréningjein. A program immár harmadik alkalommal nyerte el a Microsoft...
Az állásukat stabilnak tartó fiatalok aránya az idei első negyedévben 47 százalékos volt a K&H ifjúsági index szerint, ami viszonylag alacsony szintnek számít a felmérés több mint egy évtizedes történetében. A 19-29 éves dolgozó...
Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...
Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...
Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait.
A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...
Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...
Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...
Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...
Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...
Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...