- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Költőket díjazott a Starbucks

A Starbucks Magyarország ötödik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, amelynek döntőjét a Magyar Költészet Napján, április 11-én tartották. A Starbucks Kávéköltők pályázat idei témája...

Új ízzel erősít a Dreher

Áprilisban új, lime-menta ízesítésű, 0,0 százalékos alkoholtartalmú terméket vezet piacra a Dreher 24.Az ízesített és nem ízesített alkoholmentes sörök évek óta egyre népszerűbbek a...

Új arculattal erősít az LG

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG Electronics (LG). A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life's...

Megválasztották az év bortermelőjét

Az 1991-ben alapított Az Év Bortermelője Magyarországon díj átadására a Marriott Hotel báltermében került sor. A 2022-es év kitüntetettje Figula Mihály lett. A Magyar Bor...

Hégető Honorka-díj: elindult a nevezés

A Hégető Honorka Alapítvány 2023-ban is azokat az alkotásokat várja, amelyek videó vagy fotósorozat formájában mutatnak be társadalmi problémákat, valamint az azokra adott válaszokat,...

Új logót kap a Fanta

Komoly arculatváltásba fogott a Coca-Cola, amely a Fantát újítja meg globálisan. Az új dizájnért, valamint a kapcsolódó kampányért olyan cégek felelnek, mint a Jones Knowles...

Újabb helyen tilthatják be a ChatGPT-t

Németország követheti Olaszország példáját, és adatbiztonsági okokra hivatkozva betilthatja a ChatGPT-t. Az olaszok múlt hét pénteken indítottak vizsgálatot a chatbot működésével kapcsolatban, és annak idejére...

Visszatér Balaton Soundra a korábbi névadó szponzor

Tíz év után újra a Heineken a Balaton Sound névadója. Az idén 150 éves sörmárka a névszponzoráció mellett számos ponton kapcsolódik a szervezéshez és...

Saját online főzőműsort kapott Roberto Favaro

Az ország egyik legnagyobb magyar tulajdonú élelmiszer-drogéria üzletlánca, az ajkai székhelyű EcoFamily néhány hónapja új főzőműsort indított a saját Youtube csatornáján. A műsor arca...

Naomi Campbell is részt vesz az új BMW bevezető kampányában

A BMW M divízió a brit szupermodellel együttműködve indítja útnak a BMW XM világméretű bevezető kampányát, „Dare to be You” mottó alatt. 2023-ban az...

Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)

A valaha készült összes Porsche többsége még mind a mai napig az utakat rója. Ez pedig nem véletlen. Több mint 70 évnyi történelemmel ehhez...

Keresik az Ország Sörét

Nyáron már a nagyközönség is megkóstolhatja azt a sört, amelynek a típusát és a pontos hozzávalóit is a magyar sörkedvelő közönség állítja össze. Az...

Különleges ízű sörökkel próbálkoznak a kisüzemi főzdék

A hazai kisüzemi sörös színtér kreativitását korábban sem érhette vád, egy budapesti gerillafőzde azonban most szintet lépett: egy „teljes reggelit” álmodtak bele egy IPA...

Amszterdamba repíthet a Red Bull

Látványos alkotások és meglepően szűk eszköztár: ez jellemzi a Red Bull Doodle Art nemzetközi pályázatát, amelynél papír, toll és a művész találkozásából születnek emlékezetes...

Hatalmas változás az Euronics-nél

Az aktuális vásárlói elvárásoknak és igényeknek megfelelően teljesen újraértelmezte budaörsi üzletét az Euronics. Az áruházi térben minden elemet úgy alakítottak ki, hogy vezesse és...

Panorámakivetítővel érkeznek a luxus-BMW-k

A BMW Head-Up kijelző új nemzedéke a NEUE KLASSE modellgenerációban érkezik meg az utakra. A BMW Panorámakivetítő piaci premierjét Oliver Zipse, a BMW AG...
- Hirdetés -