• Marketing
      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka
    • Média
      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió
    • Biznisz
    • Archív
    • Előfizetés
  • hírlevél

Archív
Ennyit költünk Halloweenra

A családok többsége nagyjából 2000 forintot költ Halloweenra, és otthon pihennek az őszi szünetben – derül ki a Formatex felméréséből. Néhány apró csúccsal kezdődik a karácsonyi vásárlási szezon a játékpiacon.   A Játéksziget bolthálózatot üzemeltető Formatex felmérést készített több, mint 600 család bevonásával arról, hogy hogyan ünneplik a Halloweent, illetve mivel töltik az őszi szünetet.... >>>

Archív
Megvannak a legjobb munkahelyek

A 15 díjazott cég a gyógyszeripar és a kereskedelem mellett az IT, a termelés és a pénzügyi szolgáltatás területén működik. Az Aon Hewitt felmérésén taroltak a kis- és középvállalatok, a cégek fele pedig nem először kapta meg a legjobbaknak járó elismerést.   Rohamosan csökken a dolgozói elkötelezettség, a munkavállalók egyre magabiztosabbak és kritikusabbak, hiszen úgy... >>>

Archív
A tanulásban is hódít az okostelefon

Bár a tengerentúlon az iskolák digitális felszereltsége lényegesen jobb, mint a világ nagyobb részén, egy átfogó amerikai... >>>

Archív
Hárommilliárd forintból kutathatják az önvezető autókat

A zalaegerszegi tesztpályához kapcsolódó autonóm járműrendszerek kutatására, valamint a kutatói utánpótlás fejlesztésére 3,2... >>>

Archív
Forradalmi változások előtt az európai gazdaság

Forradalmasíthatja a gazdaságot és a társadalmat a gigabites hálózatok alkotta GigaVilág a következő években, ehhez azonban... >>>

Archív
Érdekes kutatás a családi vállalkozásokról

Bár a családi vállalkozások fontosságáról mind gazdasági, mind politikai színtéren sok szó esik, valójában kevés megbízható... >>>

Archív
Helyi tartalmakra vágynak a rádióhallgatók

Tovább nőtt a helyi tartalmakat kínáló regionális adók hallgatottsága szeptemberben: a Rádió88 napi hallgatói elérése már 55... >>>

Archív
Különleges programokra is számíthatunk az Országos Marketing Konferencián

Izgalmas páros előadásokra, több díjátadóra és az idei év legsikeresebb reklámjainak bemutatójára számíthatnak az idei... >>>

Archív
Kiderült: ettől félnek a magyarok

Mit félt a legjobban a hazai lakosság, és mivel veszélyezteti leginkább mások életét az utakon? A Generali kutatása többek közt... >>>

Archív
Iskolakezdés: nem csak a szülők fizetnek

A vásárlások száma főképp a laptopok, asztali számítógépek és nyomtatók esetében ugrik meg jelentősen az iskolakezdés... >>>

Archív
Ikonikus sorozathelyszínek, ahová mindig is vágytunk

Twin Peaks, Dallas, Beverly Hills 90210, Szex és New York…, csupán néhány sorozat a végtelen sorból, amely nevét egy fiktív... >>>

Archív
Három hét és jönnek a marketing nagyágyúi

Három hét múlva kezdődik a hazai marketingszakma legnagyobb rendezvénye, az Országos Marketing Konferencia, amelynek keretében idén... >>>

Archív
Dupláztak az X-Faktor sztárjai

Ricco és Claudia gyűjtötte a legtöbb új követőt a Facebookon az X-Faktor második hetében, de Serena Rigacci megőrizte első... >>>

Archív
Kiderült: így állunk a cipővásárlással

Átlagosan 2,3 cipőt vásároltak a magyarok az elmúlt hat hónapban, ez a szám módosul a háztartásban nevelt gyermekek számától... >>>

Archív
Ez is fontos egy étteremben

Újra fontos szerep jut a kávénak is – derül ki a Nespresso kutatásából. Komoly összefüggés tapasztalható egy étterem... >>>

Archív
Szinte mindenhol gond a munkaerőhiány

Majdnem minden szakterületre elért a munkaerőhiány a Profession.hu felmérése szerint. Az állásközvetítő portálon 2017 harmadik... >>>

Archív
Így építkeznek a magyarok

Leginkább a beruházó szándéka, kisebb mértékben a vásárlói igény és a településképi szabályok szabják meg, hogy milyen... >>>

Archív
Erősödtek a diszkontok

A háztartások ritkábban vásároltak nagyobb összegben napi fogyasztási cikket 2017. január-június között – derül ki a GfK... >>>

Hírlevél feliratkozás

  • marketing
  • média
  • biznisz
  • archív
  • Archív
  • Biznisz
  • Kutatás
  • Marketing
    • Brand
    • BTL
    • CSR
    • Országmárka
    • PR
    • Reklám
    • Sportbiznisz
  • Média
    • Bulvár
    • Karrier
    • Mobil
    • Print
    • Szabályozás
    • Tv/Rádió
    • Web
  • news
Szeretnél leghamarabb értelsülni híreinkről?
Íratkozz fel hírlevelünkre!
Kövess minket
a Facebookon is!
Copyright © 2017 Médiahírek Kft.
  • Előfizetés
  • Médiaajánlat
  • Impresszum
  • Adatvédelem
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomBővebben...