Lélekző Budapest: új kampányt indított a BFTK

Kültéri kiállítás nyílt a Budapest a szemünk előtt című fotókampányban szereplő ikonikus fővárosi helyszíneket megjelenítő képekből. A közönségszavazás végén a kampányt szervező Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ meghirdette “Lélekző Budapest” elnevezésű fotópályázatát, melynek célja, hogy modern városi életképeken keresztül bárki megmutathassa Budapest legszebb pillanatait.

Átható közönségsiker mellett zajlott a Budapest a szemünk előtt című városkommunikációs fotókampány, melynek képei az online szavazás mellett az ország 400 pontján jelentek meg óriásplakátokon.

A szakmai zsűri által kiválasztott 15 kép a közösségi médiában már népszerűvé vált fotósok – Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt, Soós Bertalan – budapesti témájú munkáiból állt össze, melyekre augusztus 31-ig lehetett szavazni a Budapest a szemünk előtt kampány közösségi oldalán. A közönségszavazás kedvence Soós Bertalan Lánchídon készült képe lett, amin a fotós egy fiatal család szemszögéből láttatja a hídon felvonuló biciklistákat. A legtöbb szavazatot kapott fotós mellett a szavazók között értékes fotófelszerelésre váltható utalványokat sorsoltak ki.

Ahogy Bán Teodóra, a BFTK ügyvezetője is kiemelte, a kampány jó lehetőséget biztosított arra, hogy a Budapesten és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a főváros olyan szépségeire, melyek a hétköznapokban elkerülik a figyelmüket – “A kampány sikere megerősítette bennünk, hogy Budapest számára kiemelten fontosak az érzelmi azonosulásokat elmélyítő, pozitív, a város lelkét megmutató, széles rétegek számára nyitott fotópályázatok” – nyilatkozta Bán Teodóra.

A Budapest a szemünk előtt kiállítást Seres Szilvia fotóesztéta Bódis Krisztiánnal, Hlinka Zsolttal és Soós Bertalannal rendhagyó tárlatvezetés keretein belül nyitotta meg. A tárlat szeptember 15-ig tekinthető meg a Bálna Budapest kertjében. A megnyitó eseményen megjelent és beszédet mondott Kolovratnik Krisztián színész és fotós is.

A kezdeményezés folytatása a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ által ősszel induló “Lélekző Budapest” című városkommunikációs kampány. Az őszi pályázat célja egy megújult budapesti tematikájú sajtóképadatbázis létrehozása, ami a már megszokott turisztikai fotók mellett egy frissebb, városi szemléletet közvetít egyedi, izgalmas, de mindenki számára ismerős, szerethető életképeken keresztül.

A szervezők a Budapest a szemünk előtt sikerét látva bíznak abban, hogy a jövőbeni városkommunikációs kezdeményezéseket is pozitívan fogadja majd a közönség.

  • Megosztom