- Hirdetés -

Lángelméket keres a MOL

|

- Hirdetés -

Elindult a jelentkezés a Freshhh 2017-re, a MOL-csoport tehetségkutató versenyére. A tizenegyedik éve megrendezett, vonzó nyereményekkel járó verseny a legkiválóbb, olaj- és gázipar iránt érdeklődő egyetemi hallgatóknak kínál nagyszerű lehetőséget, hogy részt vegyenek az online, szimulációs nemzetközi küzdelemben.

 

A Freshhh olyan online nemzetközi, egyetemi hallgatóknak szóló verseny, ahol a három fős, egyetemistából álló csapatok egy-egy integrált olajipari vállalat irányításáért felelősek. A verseny során a résztvevőknek döntéseket kell hozniuk területfejlesztési projektekről, finomító építéséről és a legjobb termékportfólió létrehozásáról. Ezenkívül a diákoknak lehetőségük nyílik arra is, hogy stratégiát dolgozzanak ki a kiskereskedelmi hálózat fejlesztésére, és beruházásokról, hálózatbővítéséről döntsenek. Az elmúlt évek során a verseny több mint 25 000 diákot vonzott 70 országból, sokan közülük pedig lehetőséget kaptak arra, hogy a Growww program részeként elindítsák pályafutásukat a MOL-csoporton belül.

 

A többfordulós versenyen először a résztvevőknek online kvalifikáción kell résztvenniük, amelynek során közel két hetük lesz egy új olajipari vállalat kiépítésére. Napi üzleti döntéseket kell hozniuk a kutatás-termelés, finomítás, a petrolkémia és a kiskereskedelem területén. A középdöntőben már csak a legjobb negyven csapat vesz részt, ahol szakmai kvízeket és esettanulmányokat fognak megoldani. Ezt követi az élő döntő, amely várhatóan 2018 januárjában lesz Budapesten, ahol a legjobb nyolc csapat küzd a díjakért. A három legeredményesebb csapat összesen 25 000 euró nyereményt kap.

 

A verseny lehetővé teszi a fiatal tehetségek számára, hogy ne csak bemutassák a releváns technológiák ismeretét, hanem olyan stratégiai döntéseket is hozzanak, amelyek a legnagyobb profitot biztosítják az általuk vezetett olaj- és gázipari társaságnak. A Freshhh célja, hogy felkeltse a diákok érdeklődését az olaj- és gáziipari pálya iránt és ösztönözze őket, hogy a régió egyik legvonzóbb vállalatánál dolgozzanak.

 

„Ha megnézzük a MOL 2030 stratégiáját – amely nagyon merész az új üzleti lehetőségek megteremtésében – látjuk, hogy a fiatal, sokszínű és tehetséges emberek megtalálása fontosabb mint valaha. A fiatalok szükségesek ahhoz, hogy a MOL sikeres legyen az ipari átalakulása útján és az innovációs stratégiája megvalósításában. Tehetséggondozó programjaink mint a Freshhh és a Growww évek óta biztosítják a tehetségek nemzetközi szinten való hatékony elérését, és a program nagyszerű befektetés a vállalat sikere szempontjából is. Az elmúlt évek tapasztalata, hogy a Freshhh számos döntősének szakmai pályafutása a MOL-ban kezdődik, és ezért mindenkit, aki ezen összetett iparág iránt érdeklődik arra bátorítok, hogy éljen a kihívással és jelentkezzen” – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...