Labdába rúg a BrandMania stábja

Mindjárt kezdődik az idei nyár egyik legnagyobb sportesemény, a labdarúgó EB, a BrandMania stábja is úgy érezte, ideje labdába rúgni, így ezúttal a sportgazdaság és a sportmarketing kerül középpontba.

Hazai pályán léphet pályára a magyar válogatott az idei EB-n, a jegyeket már jó előre eladták, ráadásul olyan válogatottakkal játszik majd a csapat, amelyekért amúgy is tömegek mennek ki a stadionokba. A COVID-járvány utáni újranyitás jegyében visszatérnek a nagy sportesemények, az elmúlt egy év azonban komoly kihívást jelentett üzleti szempontból a sportszervezetek számára.

Az RTL Klub magazinműsorának stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen lehet a kilábalás a válságból, hol tart most a sportgazdaság és milyen új irányok vannak a sportmarketingben.

BrandMania ma éjjel 0:10-kor az RTL Klubon.

  • Megosztom