Kulturális divíziót nyitott a Style Communications

Art & Style Communications (ASC) néven, kulturális iparági fókusszal indította el az ügynökség új divízióját. Az üzletágban komoly- és könnyűzenei, filmes és képzőművészeti projektek kommunikációjával és márkaépítésével foglalkoznak.

A 2012 óta működő StyleCom branding, valamint teljeskörű kommunikációs és PR tevékenységet végez ügyfelei számára. Az újonnan elinduló, kulturális intézmények és művészeti tevékenységek megjelenését segítő divízió célja, hogy fókuszáltabb, a kulturális marketing sajátosságait szem előtt tartó szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleik számára. A divízió jelenleg főképp a tartalom marketing terén segíti ügyfeleit – így például teljeskörű social media szolgáltatást biztosít a Budapesti Fesztiválzenekar számára, de az ügyfélportfólió között megtalálható – többek között – a Néprajzi Múzeum, Pásztor Anna énekes vagy a Ceredi Művésztelep is.

“A kulturális intézményekben dolgozók számára egy olyan biztos hátteret akartunk létrehozni, melyre bármikor támaszkodhatnak. Tudásukkal ők a legjobb marketing megoldások kulcsai, mi pedig kulturális és nagyvállalati ügyfeleknél szerzett tapasztalatainkkal és a kulturális iparági hátterünkkel segítjük őket” – mondta Rákóczi Balázs, a divízió vezetője. Korábban az Opera online marketingvezetői pozícióját betöltő, majd a berlini XJazz fesztivál marketing koordinációjáért felelős szakember szerint fontos, hogy a kulturális intézmények és művészeti tevékenységek kommunikációját a nem kulturális szektorból vett gyakorlatokkal vértezzük fel, a kulturális termék átfogó és mély ismerete viszont alapvető szükséglet. “Az ASC csapatában színházi menedzser, művészettörténeti háttérrel rendelkező szakember és gyakorlott fesztiválszervező is van – a szakmai tudás mellett elengedhetetlennek tartjuk ezek meglétét.”

A kulturális fókusz mellett a Style Communications nagyvállalati divízióját is folyamatosan erősíti, sőt Buza Kriszta alapító és tulajdonos szerint nagyon fontos a kettő párhuzamos megléte, hiszen “rengeteg jó gyakorlatot tudunk egyik divízióból a másikba átemelni, és különösen izgalmas egyes jól működő praktikákat lefordítani a kultúra nyelvére, vagy éppen fordítva”. Az ügynökség portfóliójába olyan nagyvállalati ügyfelek tartoznak, mint a Globus, a Keler, az MVM, a Bioderma vagy az UNIQA, ezt a fókusz megtartva, a jövőben párhuzamosan építik a kulturális szektort segítő üzletágukat.

  • Megosztom