Különleges technológiával készült az új reklámfilm

Már látható a televízióban a HELL energiaital-gyártó legújabb reklámfilmje, mely szuperlassításos, makrofotózásos és timelapse technikával készült, és különlegessége, hogy mellőz bármilyen számítógéppel generált animációt és effektet.

Az energiaitalmárka hosszú idő után tavaly jelentkezett komolyabb televíziós reklámfilm kampánnyal, melyet a globális márkaerősítés és a dinamikusan fejlődő exportpiacai tettek indokolttá.

A HELL régóta szeretett volna egy klasszikus, imidzs-reklámfilmet, amely úgy mutatja be a terméket, hogy aki megnézi, egyből megkívánja. A cég választása – a korábbi sikeres együttműködések mellett – azért esett az OMG Visualsra, mert nem csak a koncepcióban, hanem a kivitelezésben is egyedi ötlettel álltak elő, és egyedileg ehhez a megbízáshoz terveztek és építettek ki speciális kamera és tárgymozgató rendszert, kísérleteztek ki vizuális effekteket a tökéletes képek elkészítése érdekében.

“2015-re eljutottunk odáig, hogy szinte minden reklámfilmben használnak számítógéppel előállított grafikát, animációt, hogy olyan képsorokat láthassunk, amit egyébként ténylegesen leforgatni nagyon nehézkes, időigényes, vagy egyáltalán nem is lehetséges. Ennél a filmnél a kreatív koncepció megalkotása alatt alapfeltételnek tűztük ki, hogy ne használjunk semmilyen generált képi elemet, ehelyett azon törtük a fejünket, hogy bizonyos mozgásokat és effektusokat hogyan tudunk a valóságban előállítani. Gyakorlatilag a feliratozáson kívül mindent felvettünk, beleértve a gőzt, füstöt, vízcseppeket, fényeffekteket is. A jégkockát több hetes kísérletezéssel állítottuk elő, hogy aztán három és fél óra alatt 3 kört fordulva valóban elolvadhasson a kamera előtt, a főszereplő lány körül pedig egy speciális, általunk gyártott kránnal forogtunk körbe. A kamera és fénymozgásokat, időzítéseket a teljesen saját fejlesztésű “OMG Motion Control” rendszerünkkel oldottuk meg, ami jelenleg egyedülálló technika Magyarországon” – mondta el Szeljak György, az OMG Visuals rendezője.

A HELL legújabb reklámfilmjét itthon az MTVA Forma 1-es közvetítéseiben, úgynevezett osztott képernyős reklámként, illetve májustól a TV2-n láthatják majd, de a vállalat legfontosabb export országaiban is komoly televíziós kampánnyal indítja a tavaszt a cég. A reklámfilmmel kapcsolatban Pantl Péter kommunikációs és marketingigazgató elmondta: „A Hell Energy mindig is híres volt az innovatív gondolkodásáról, ami természetesen nemcsak a termékfejlesztésben nyilvánul meg, hanem az ehhez kapcsolódó kommunikációban is. Az új reklámfilm esetében kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy egyedi látásmódot és különleges technológiát használjunk, ötvözve ezt azzal, hogy a megszokott felületek mellett kreatív, illetve osztott képernyős megjelenéseket is befoglalunk.”

Akit érdekel a technológia, biztosan érdekesnek találja, hogy a reklámszpot készítéséről egy werkfilm is készült.

  • Megosztom