Különleges Mercedes-kampány a világhálón

November 28-án egész nap a Mercedes-Benz formabontó banner-e fogadja az index.hu látogatóit. A Magyarországon először használt formátumot a Republic Group dolgozta ki a márka számára.

Az új B-osztály bevezető kampányának része az egy napig, kizárólag az index.hu-n látható banner. „Egy különleges márkának különleges megjelenésekkel kell kommunikálnia. Az üzenet átadása mellett élményt is szerettünk volna adni a közönségnek” – mondta Jakab Zsolt, a Republic Group kreatív vezetője

 

A banner az új B-osztály márkaelőnyeinek egy részét az eddig megszokottól eltérően, 3D-s formátumban, az index.hu teljes nyitóoldalát felhasználva mutatja be. „Ez a banner olyan, mint az új B-osztály: formabontó, előremutató és komplex. Reményeink szerint minél többen lesznek olyanok, akik hétfőn legalább egyszer miattunk is ellátogatnak hazánk egyik legnépszerűbb portáljára” – mondta Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária marketing-, és pr vezetője.

 

A Republic Group-ot októberben bízta meg a Mercedes-Benz Hungária a márka teljes körű kommunikációs feladatainak ellátásával.

  • Megosztom