Különleges kezdeményezés a GroupM-től

Rendhagyó utánpótlásnevelési programot indít Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportja, a GroupM. A GroupM Akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye az online marketing szakmát.

 

A digitális reklámszakma sokkal több szakembert tudna foglalkoztatni, mint amennyi jelenleg dolgozik a piacon. A cégek többsége folyamatosan küzd a munkaerőhiánnyal és a generációs változásokból is adódó gyors fluktuációval. A GroupM éppen ezért úgy gondolta, hogy elébe megy a helyzetnek és már azelőtt elkezdi az utánpótlás nevelését, mielőtt egy adott pozícióban szükség lenne emberre. A program támogatja azt is, hogy a junior pozícióban dolgozó kollégák zökkenőmentesen előre tudjanak lépni, hiszen az utánpótlásuk biztosítva lesz – írja közleményében a GroupM.

 

A GroupM Akadémián az oktatás egy összetett felvételi eljáráson keresztül kiválasztott hallgatók szűk körével indul jövő év elején. A képzési program része a digitális alapképzés, illetve PPC és programmatic specializáció, tehát olyan ismereteket kapnak a hallgatók, amelyek a marketing és média szakma jelenét és jövőjét jelentik. A program szakmai színvonaláért Ihász Ingrid, a GroupM Head of Digital Future-je felel.

 

A GroupM Akadémia a négy hónapos elméleti oktatás mellett olyan gyakorlati lehetőséget nyújt, amelynek során a hallgatók ténylegesen kivehetik a részüket a napi munkából. A program szakmai gyakorlatnak minősül, amelynek során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak. A képzést elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a GroupM ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.

  • Megosztom