Különleges karácsonyi kampány a Vodafone-tól

Hatalmas sikerrel és egy gigantikus családi karácsonyfa közös feldíszítésével vette kezdetét a Vodafone Family karácsonyi kampánya, amely a család, az együtt töltött idő jelentőségének hangsúlyozása mellett egyben tisztelgés is mindazon hétköznapi hősök előtt – legyenek akár tűzoltók, mentősök vagy egészségügyi dolgozók –, akik azért nem tölthetik szeretteik körében az Ünnepeket, mert még ilyenkor is értünk dolgoznak.

 

A Vodafone karácsonyi reklámfilmje mintájára tűzoltók és a filmben is szereplő tűzoltóautó közreműködésével rendhagyó családi karácsonyfa díszítésre invitálta a gyermekeket és szüleiket a budapesti Szent István térre. Az „Adventi Ünnep a Bazilikánál” rendezvénysorozat keretében november 26-án kora délután tűzoltók és egy darus tűzoltóautó segítségével a jelenlévő gyermekek díszíthették fel a téren álló hatalmas karácsonyfát, amelynek ágaira 6 óra leforgása alatt 200 gyermek összesen 300 káprázatos díszt helyezett fel. A 10 méter magas karácsonyfa – a környezettudatosság jegyében – valójában egy 1 tonnás műfenyő, amelyen több mint 1 millió led izzó csillan meg esténként.

 

A díszítésben résztvevő gyermekeket a szervezők online kampány keretében sorsolták ki. A vállalat november 22-ig minden nap megosztott egy-egy, a karácsonnyal és a hétköznapi hősökkel kapcsolatos posztot az esemény Facebook oldalán, és felkérte a nagyobb gyermekeket, szülőket és rokonokat, hogy kommenteljék azt a #mindigegyutt és a #vodafonefamily hashtagekkel.

 

A kommentelők közül minden nap kisorsoltak 5-5 nyertest, akiknek 5-14 éves korú gyermeke vagy testvére szombaton felemelkedhetett a tűzoltóautó darujával karácsonyfát díszíteni. A kezdeményezés népszerűségét mutatja, hogy szervezők a helyszínen úgy döntöttek, az online kiválasztott 35 nyertesen kívül, érkezési sorrendben a helyszínre érkező több száz gyermeknek is lehetőséget biztosítanak a programban való részvételre, így végül 200 gyermeknek okoztak maradandó élményt a díszítés lehetőségével. A helyszínen végül kisorsolták a fődíjat is, a szerencsés nyertes a csúcsdísszel koronázhatta meg a fát.

 

Az online kampány 640 ezer embert ért el és összesen 10.311 interakciót (like, megosztás vagy komment) váltott ki.

 

Az „Adventi Ünnep a Bazilikánál” ingyenes rendezvénysorozat 2017. január 2-ig tart nyitva.

 

A résztvevők a világszínvonalú karácsonyi vásáron a Vodafone jóvoltából a karácsonyi vásár mellett akár családi selfie-ket is készíthetnek, egy Gif-kabin segítségével pedig elküldhetik karácsonyi jókívánságaikat azoknak, akik hivatásukból adódóan munkával töltik majd a Karácsony estét.

 

  • Megosztom