Különleges kampányban az Ogilvy/Geometry

Az Ogilvy/Geometry csapata készítette az UNICEF új kampányfilmjeit, amelyek a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet.

 

kampányában ismert színészek gyerekek chatlogjait keltik életre. A vidáman kezdődő, majd egyre sötétebbé váló kisfilmek a gyerekeket érő online bántalmazásra hívják fel a felnőttek figyelmét és mutatják be a jelenség durvaságát és veszélyeit. A chateket Elek Ferenc és Kerényi Miklós Máté, valamint Horváth Lili és Szinetár Dóra adják elő. A kreatív ötletet az Ogilvy/Geometry szállította, és az ügynökség felelt a koncepció megvalósításának szakmai felügyeletéért is.

 

A téma fontosságát igazolja, hogy az UNICEF adatai szerint az internetes zaklatás, más szóval „cyberbullying” komoly károkat okozhat a gyerekek személyiségfejlődésben. A jelenség hazánkban minden harmadik gyereket érint, közülük azonban mindössze minden tizedik kér segítséget. Az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány az idei felajánlásokból ennek a problémának a kezelésére indít programokat a magyar gyerekek és felnőttek számára.

 

Kampányfilmek

Életre kelt chatek Elek Ferenccel és Kerényi Miklós Mátéval

Életre kelt chatek Horváth Lilivel és Szinetár Dórával

 

Megbízó

UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány

 

Alkotók

Ogilvy/ Geometry csapat:

Benesch Ferenc Executive Creative Director

Thuróczy Slinn Péter Head of Art

Bóna László Senior Art Director

Gál Attila Copywriter

Miksó Anett Account Director

Kósa Tímea Senior Account Executive

Séfel László Producer

 

További közreműködők

Mátyássy Áron

Reich Dániel

Elek Ferenc

Kerényi Miklós Máté

Szinetár Dóra

Horváth Lili

Csík Édua

Csipszer Bettina

Mihályfi Ákos

Kulcs Dávid

  • Megosztom