Különleges kampány a NoSaltyn

Magyarország legnépszerűbb gasztrooldala, a NoSalty és a Barilla együttműködése ezúttal családi és baráti társaságok tészta vacsorájába nyújtott betekintést a külön erre a célra létrehozott microsite-on.

 

A hirdetők igényeire szabott egyedi fejlesztéseiről ismert NoSalty értékesítési igazgatója, Török Noémi lelkesen mesél a „Nekem a tészta!” elnevezésű játékról, amit láthatóan az olvasók is nagy érdeklődéssel figyeltek. „Mindig nagy öröm számunkra egy-egy ilyen felkérés, hiszen szeretjük azokat a kihívásokat, melyeknek kettős célja a végén egyszerre teljesül: érték a hirdetőknek, élmény az olvasóknak. A játék menete egyszerű volt: készíts hangulatfotót egy közösen eltöltött tésztavacsoráról, írj hozzá egy frappáns mondatot, nevezd be a fotót és gyűjtsd össze te a legtöbb szavazatod. Ezzel az új típusú gasztro-játékkal és egyúttal az első fotópályázatunkkal ezúttal nem receptek beküldését vártuk, hanem a gasztonómiához kötődő élményfotókat, hiszen a főzés lényege többnyire az azt követő közösségi élmény.” Ez a játék lehetőséget nyújtott arra, hogy azok is nevezhessenek, akiknek nincs rutinjuk a főzésben, hiszen a lényeg az volt, hogy minél izgalmasabb, érdekesebb fotót készüljenek – ez a verseny tehát nem a kulináris extravaganciát értékelte, sokkal inkább a közösségi élményt és annak hangulatát lencsevégre kapó pályázatokat.

 

A NoSalty megszokott receptversenyeitől eltérően ehhez a játékhoz nem kellett szakácsprofilt létrehozni az oldalon, sőt receptet sem volt szükséges feltölteni. A beküldött pályafotók megoszthatóak voltak a Facebookon, hogy ezzel is növelhessék a játékosok a nyerési esélyeiket. A fődíjat viszont nem a szavaztok száma határozta meg, zsűri döntötte el, hogy ki nyerje meg a piros KitchenAidet.

  • Megosztom