Különleges kampánnyal melegít a NESCAFÉ

A hideg februári napokban visz melegséget egy látványos Erzsébet téri NESCAFÉ-installáció, a forró és gőzölgő piros óriásbögre. Arról, hogy a járókelők megpihenhessenek a kivételesen kívülről melegítő ikonikus tárgy mellett, az Instagram felhasználói gondoskodhatnak.

 

Minden #warmupBP hashtaggel ellátott, az Instagramra feltöltött fotóért 5 percnyi melegség jár az arra sétálóknak. A bögre 180 centiméter magas, 134 centiméter átmérőjű. A közel 2,4 köbméter térfogatú bögrébe, ha kávéval töltenénk meg, közel 2 400 liter, azaz kb. 12 000 hagyományos méretű NESCAFÉ-bögrét lehetne megtölteni. Ennyiből az V. kerület belvárosi részének minden lakosát meg lehetne vendégelni egy csésze kávéra. A környékbeliek és az arra járók mindenesetre örömmel fogadták a város szívében vendégeskedő piros bögrét.

 

„A NESCAFÉ 3in1 Warmy Caramel új, limitált ízünk bevezetéséhez időzítettük rendhagyó kültéri kampányunkat, amelyhez – a NESCAFÉ-nál már hagyományos módon – közösségi média aktiváció is tartozik” – mondta el Mátyus Anna, a Nescafé brand managere.

 

A NESCAFÉ-óriásbögre digitális kampányát a HPS Digital csapata készítette

Hollós Csaba – kreatív igazgató

Persely Tamás – Copywriter

Probáld Attila – Business Unit Director

Komlós Judit – Senior Account Manager

Horváth Gergely – Junior Account Executive

  • Megosztom