- Hirdetés -

Különleges startupot támogat a K&H

|

- Hirdetés -

Prémium cukrásztorták és minden ünnepi kellék egy helyen: ezt tudja a Budapest különleges cukrászdáinak termékeit összegyűjtő és kiszállító Édes Város, ahol az édességek mellett most már dekorációk, partikellékek és ajándékok is elérhetőek. A Start it @K&H inkubátorprogramjában rész vett startup fejlesztése olyannyira különleges, hogy világszinten mindössze egyetlen hasonló vállalkozásról lehet tudni.

A 2018 nyarán indított Édes Város, eleinte a prémium cukrászdák termékeit összegyüjtő platform volt, ma már azonban minden megtalálható rajta, ami az ünnepléssel kapcsolatos: legyen szó akár virágról, pezsgőről, partikellékről vagy ajándékról. Így nekünk a különböző üzletek és webáruházak kínálatának böngészése helyett csak annyi a dolgunk, hogy egy helyről, gyorsan és kényelmesen kiválasszuk a számunkra leginkább tetsző vagy az ünnepelthez legjobban illő tortát és minden egyéb szükséges kelléket. Majd a szállítási napot megadva kezdődhet az ünneplés, hiszen most már személyesen is együtt lehetünk.

Amellett, hogy a vállalkozás a vásárlóknak időt takarít meg, jelentősen egyszerűsíti a cukrászdák logisztikával kapcsolatos teendőit is. Azzal, hogy összegyűjti Budapest különleges cukrászdáinak a termékeit, és ki is szállítja azokat a fővárosban és környékén, hatalmas terhet vesz le a cukrászdatulajdonosok válláról, akiknek így nem kell hűtős autót bérelniük, ügyfélszolgálatot fenntartaniuk, hirdetésekre költeniük és futárt fizetniük. A startup negyven cukrászda termékeit teszi elérhetővé, amivel támogatja, hogy az online elérhetőséggel nem rendelkező kisebb, vagy a leendő vásárlóktól távolabb eső vállalkozások termékei is könnyedén megvásárolhatóak legyenek.

A Start it @K&H inkubátorprogramjában részt vett csapat fejlesztése olyannyira innovatív, hogy hasonló vállalkozásról világszerte mindösszesen csak egyről lehet tudni, Szingapúrban. Az Édes Várost megálmodó csapat ugyanis egy saját fejlesztésű rendszert hozott létre, hogy optimalizálja a tortakiszállítás teljes folyamatát. A kínált szolgáltatásuk ennek, valamint, a speciális hűtős autóknak és a megbízható futároknak köszönhetően megkönnyíti és leegyszerűsíti az ünnepekre való készülődés teljes folyamatát.

A befektetők is imádják a finom falatokat

A vállalkozás a pandémia elején robbant be igazán, amikor a cukrászdák is felismerték az online jelenlét fontosságát, amihez az Édes Város kiváló platformot nyújt. Ekkor az előző hónapokhoz viszonyítva három-négyszeres keresletnövekedést értek el, a weboldaluk pedig már tavaly átlépte a százmilliós forgalmat. A finom falatoknak pedig nemcsak a vásárlók, de a befektetők sem tudnak ellenállni. A startup ugyanis nemrégiben 50 millió forint kockázatitőke-befektetést kapott, amit a rendszereik tökéletesítésére és a külföldi terjeszkedés előkészítésére fordítanak.

Bár szinte csak pozitív visszajelzéseket kapnak a vásárlóktól és partnereiktől, a csapat nem éri be ennyivel. Maximalizmusuknak és elszántságuknak köszönhetően folyamatosan újítanak: a partnerek kérései alapján fejlesztik a háttérrendszert, a szolgáltatásokat pedig a vásárlók igényeihez igazítják. „Hamarosan lehetővé tesszük itthon a négy órán belüli kiszállítást. Emellett célunk, hogy egy éven belül megjelenjünk külföldön is” – avatott be a jövőbeli tervekbe Bakonyi Gergő, az Édes Város alapítója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...