Különleges módszert választott a termékfejlesztéshez a Telekom

A fiatalok igényei alapján állít össze az érintett korosztálynak szóló mobil ajánlatot a Telekom. A termékfejlesztésben új utakat nyitó Kraft ajánlat elemeit a fiataloktól érkezett visszajelzések alapján állítja össze a szolgáltató, és azt is ők választhatják ki, hogy a közösen fejlesztett termék-opciók közül melyik jelenjen meg ténylegesen a cég kínálatában.

Melyik fiatal indulna el egy olyan hátizsákkal a Balatonra, amit valaki más pakolt össze a saját szempontjai szerint? Alig valószínű, hogy ugyanarra lenne szüksége egy 23 éves egyetemistának vagy pályakezdőnek és mondjuk egy 50 körüli középvezetőnek. A Telekom ezért döntött úgy, hogy új, fiataloknak szóló ajánlatát az érintettek aktív részvételével alakítja ki. A célcsoport tagjait a Telekom nem csak a termékfejlesztésbe vonja be, hanem majd az ajánlat végső formájáról szóló döntésbe is: olyan lesz, amilyennek a felhasználók szeretnék.

A huszonéves életkor a kísérletezésről, a fejlődésről és a saját út megtalálásáról szól. Nincsenek kész receptek és készen kapott megoldások – ezt ismerte fel a Telekom a Kraft ajánlat koncepciójának kialakításakor. Maradva a hátizsák-metaforánál: a szolgáltató nem pakol be előre a fiatalok helyett, hanem megkérdezi őket, hogy az egyéni preferenciáiknak leginkább megfelelő – és a saját fejlődésükkel, változásukkal együtt rugalmasan változtatható – ajánlatot állíthassa össze számukra. A Kraft ajánlat egy teljesen új megközelítés a mobilszolgáltatások piacán: abból indul ki, hogy a jelenlegi, gyorsan változó külső körülmények között egyre nagyobb hangsúly van az egyéni igényeken.

A fiatalok igényeinek megismeréséhez a Telekom az érintett korosztály körében népszerű kommunikációs csatornákat használja, az Instagramtól kezdve a TikTokig. Aki fiatalként formálni szeretné a Kraft ajánlatot, és szívesen beleszólna, hogy milyen ajánlatot vezessen be végül a Telekom, annak érdemes figyelnie a vállalat Instagram oldalát és bekapcsolódni a termékfejlesztésbe.

  • Megosztom